Gå til innhold

Tørrshampo, noen med peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på tørrshampo? Hvor får jeg kjøpt? Og noen tips om hva som er bra? Tenkte å kjøpe på nett, men bør helst vite navn og slikt så jeg vet hva jeg skal se etter.. Takker for hjelpen på forhånd jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er tørrshampo?

For tørt hår eller til å ha i ufuktig hår?

Er frisør, men har aldri hørt om tørrsjampo...

Skrevet

Hehe, tørrshampo brukes uten vann. Jobber som sykepleier, og vi bruker noen gang tørrshampo på pasienter som trenger en hårvask, men som er for dårlig til å dusje. Vi bare gnur den inn i håret, og så skal den virke litt før man grer håret, og da ser det bedre ut og lukter det bedre. (synes og å huske at det fulgte med en hette som skulle varmes litt, og så skulle man ha den på mens shampoen virket)

Skrevet

Lenesan,høne i haneflokk.

Ikke for å være frekk,men da har du ikke vært frisør særlig lenge viss du ikke har hørt om tørrsjampo....

Skrevet

Hva er forskjellen på tørt og ufuktig?

Skrevet

Jeg bruker tørrsjampo av og til, det er helt genialt for tynt og flatt hår. Håret mitt blir helt flatt dagen etter hårvask, men med litt tørrsjampo får det volum igjen. Jeg tar også litt i nyvasket hår hvis jeg skal sette det opp, så får spenner bedre tak. Ellers kjempegreit på hyttetur osv. Jeg sprayer litt i hårbunnen, masserer inn og grer ut. Eneste er at den jeg bruker er hvit, slik at man må få den godt ut av håret om man ikke er blond. Jeg kjøper på Cubus. Boksen er grønn- og gullfarget? Denne er sikkert mer proff, man kan velge farge:

http://www.lookfantastic.com/hair/bumble-and-bumble/hair-powder/bumble-and-bumble-hair-powder-brown-28g.html

Skrevet

Hehe! Lenesan er du frisør?!

Hvor er det du jobber som er så lite oppdatert?!

Skrevet

tørrsjampo er genialt, hvis man trenger å friske opp håret, men ikke har tid til å vaske det. dessuten er det lettere å feste spenner o.l.

Du får kjøpt på vita til 50-lappen =) én som lukter kokkos, og et par til som ikke lukter så sterkt tror jeg. Bare til å riste boksen, spraye i håret, vente, og gre ut =) pass på å riste boksen innimellom sprayene, slik at ikke bare luft kommer ut =)

Skrevet

er forresten til tørt hår, ikke vått/ fuktig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...