*Hønemor81* Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hei du! Da er jeg tilbake i sivilisasjonen og til prøvingen. Min "festeblødning" var nok bare tanta som kom før tiden, så nå er det på an igjen med prøving. Får bare håpe at syklusen blir litt mer normal denne måneden, og at ikke jetlagen dukler til alt.. Hvordan går det med deg da? Venter du i spenning?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Hei du! Long time no see... Hvordan var turen?? Her er vi "ferdig" med prøvingen for denne gang... El er vel overstått - 2 dpo i dag Så nå er det bare å senke skuldrene og sette på vente-modusen... Ikm helgen i uke 42... Hvor i syklusen er du??
*Hønemor81* Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Turen var helt fantastisk! Og jeg har lagt igjen min egen lille økonomiske redningspakke til den amerikanske økonomien for å si det sånn. Byen er bare helt suveren når det gjelder shopping! Jeg håper at jeg får EL til helgen, og tenkte å bestille nye EL-tester nå. Tenkte i utgangspunktet bare å kjøre sex to-tre ganger i uken de neste to-tre ukene, slik at vi er sikre på at vi treffer EL, og ikke bommer, som i forrige måned:( Spenning med ny venting da! Får håpe at det klaffer denne gangen slik at vi kan flytte over i 1.trimester sammen:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Knallbra at turen var vellykket =D Jeg anbefaler å kjøre på annenhver dag fremover ;-) Det var vår strategi denne pp'en! Håper det ble en fulltreffer =D Nå er det natta her snuppa! Vi snakkes "nabo" :-) (haha..tenk om vi ER det da.......)
*Hønemor81* Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2008 Det gjør vi! Jeg skal på jobbintervju imorgen, og er dritnervøs kjenner jeg. Så håper det blir noe søvn, og at jetlaget begynner å gå over snart:) Natta!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Oi, lykke til på jobbintervju da!! Det må du fortelle om her i morgen =D God natta!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå