loretta Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Er det noen som vet hvordan det blir med kontantstøtta?
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Nyskjerrig på dette selv :-) Men vet ingenting. Tror dog da at det egentlig ikke vill skje nå med den enda for årsaken til at den skulle forsvinne var jo målet med full barnehage dekning, noe som ikke har skjedd.
AlDeloner Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 hjelper ikke med full dekning når det egenltig er 80, og ikke alle normen ølnsker barne hage.Nå som eventuelt en finans krise gjør at mange blir arb ledig må de også ha ungene hjemme. Slik at man får behov for mindre barne hage plasser.
loretta Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er en av de som har vært hjemme og benyttet meg av denne. Håper ikke den forsvinner, er kjempe glad for tida sammen med ungene!
Wicked witch Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Gode nyheter... Kontantstøtta forblir uforandret i 2009. Endelig har jeg litt flaks med sånne ting også. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå