Tjohoppsannhei Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 ... hva er dette med å henge ut folk for dumme spm? Dette er et anonymt forum - når folk spør om opplagte ting, så er det gjerne fordi de har behov for å diskutere spørsmålet og høre meninger, man er bekymret for noe og alle vil jo gjerne snakke om det som opptar dem... Selv om det er dumt og selvfølgelig *Såret*
Dronningen! Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg hengte ikke ut folk med hensikt og det ville du sett om du leste hele innlegget mitt... Om du tok til deg mitt innlegg som noe sårende så har du tolket tingenes tilstand totalt feil. Vennlig hilsen Hespetreet alias
Tjohoppsannhei Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Dronningen, leste hele innlegget ditt, og skjønner godt at du er ute etter å lage en humoristisk tråd, misforstå meg rett... Men desverre hjelper ikke avsenders mening noe når det gjelder å bestemme om noen blir såret av det som blir sagt. Jeg er også ute etter en generell kultur jeg har opplevd flere ganger her på DiB, så du får ikke ta hespetre-tittelen til din egen enda :-P
Slalotte Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Det var jo ikke ment sånn da.. Det er noe helt annet å lage et innlegg som det står Overskrift: Kan jeg være gravid?? Tekst: Jeg skulle hatt mensen for 1 uke siden og den har ikke kommet enda.. Hva skal jeg gjøre?? :/ Enn det du skrev.. det er nok det de mener.. Det du skrev et innlegg om var om noen hadde opplevd det samme som deg, ikke om vi var synke og kunne "se" om du var gravid.. Så helt forkjellige ting
Dronningen! Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Men hva er den generelle kulturen du vil til livs da? Om det skal være dønn seriøst her inne hele tiden blir dette en side med svært få besøkende vil jeg tro. Skjønner nå at det ikke er rom for å se litt annerledes på ting.....
Flæskpølsa Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 HEYYYYYyyyyyyyy støvlettqueen..........sjekk pm din da=)
Tjohoppsannhei Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2008 "Men hva er den generelle kulturen du vil til livs da?" Se over...
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Ikke alle har et like bevisst forhold til hvordan det man skriver kan oppfattes kontra hvordan man selv ønsker at det oppfattes, og det er fort gjort å taste i vei og trykke lagre. Dronningen er egentlig snill som et lam ... men hun har kanskje en dårlig dag i dag?
Dronningen! Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 Ja jeg er snill hele tiden og mitt innlegg ble ikke laget for å henge ut noen....og jeg har ingen dårlig dag i dag:o) Men jeg måtte bare..... Har dere aldri "måttet" gjøre noe?
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 Joda, jeg bare måtte erte deg med det forrige innlegget mitt. Jeg har en dårlig dag i dag
Tjohoppsannhei Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. oktober 2008 Hakket sensitiv for akkurat den her greia i dag kjenner jeg... Jeg MÅTTE bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå