Flæskpølsa Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 ............../.¯/)............(\`\ ............/....//..............\\....\ ........... /....//................\\....\ ...../´¯/…./´¯\.........../¯`\....\¯`\ .././.../..../.... /.|_......_|.\....\....\...\.\.. (.(....(....(..../.)..)..(..(.\....)....)....).) .\.... ............\/.../....\...\/................/ ..\................. /........\................../ ....\..............(............)............../ ......\.. ...........\.........../............./
Musemor med tre søte små Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 **Angelica** trodde du holdt til på krangle jeg
Flæskpølsa Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Den dagen jeg får meldeplikt så skal jeg gi deg et tupp bak=)
Flæskpølsa Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2008 Skal fortelle deg en ting jeg snuppa og det er at denne er det en genial anonym som la inn på anonymforum og fortjener en stor oppstandelse over å ha dedikert denne. Så nei, jeg kjeder meg aldri, men takk for den reale deppa tanken.
MintCondition Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Et annet ekstremt godt svar er http://justfuckinggoogleit.com/
Flæskpølsa Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2008 Går aldri inn på dibs linker. Det er stort sett bare sladder og dritt uansett.
MintCondition Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Skal ikke mye fantasi til for å skjønne den linken der da.
Flæskpølsa Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2008 Kan så vel være men heldigvis har jeg fantasi nok til å unngå akkurat det.
Dronningen! Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 hahahaha... Har du fått den av en anonym? Morsom:o)
Flæskpølsa Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. oktober 2008 Merkelig at to fingre skulle være fornuftig her da, men ja=) Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå