Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 er 37+5 og for 2 dager siden datt magen virkelig ned.. men i hele går, og i hele dag har det vært som om kroppen har "knekt" helt sammen.. eier ikke krefter i det hele tatt og bare masse mens murringer.. kan det bety at noe er på gang...? sikkert dumt spm men..håper på svar
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 det er det nok ja:)da er et jo bare å slappe avog sove mest mulig da.men magen forandrer seg fort da ja mot slutten:)
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 fikk forresten mine to 3 uker før tia så
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 wow, så du mener at dette som skjedde med kroppen nå, at jeg er helt helt tappa for krefter er tegn på at det skjer noe snart..?! gud så spennende..hehe.. hodet festa seg nemlig så tidlig som i uke 31-32. fikk "intensiv" modnings akup. i uke 35. (3 behandlinger på 1 uke). blir satt igang ved termin hvis ikke hun kommer før, men alle "tror" at hun kommer før.. hmm det var skikkeli spennende å høre toa =)
LilleLykkeMor Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Så spennende! Jeg hadde samme følelse i natt, masse sammentrekninger i magen, og når jeg sto opp, hadde magen blitt en hard liten kul som satt ca 10 cm lenger ned enn vanlig. Har fortsatt sammentrekningene, men de er ikke så sterke nå etter at jeg sto opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå