Mummamma Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Altså jeg vet hva som skal til for å bli gravid, men det hjelper liksom ikke. Hva gjør dere, teller dere dager, tar dere slike eggløsningstester, eller har dere bare sex hele tiden? Har vært uten prevensjon siden april nå, men har ikke telt dagene så nøye, men har helt sikkert hatt samleie innenfor den tiden hvor jeg burde være fruktbar.
☆chiquita☆ Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Vi gjør det samme som dere. Blitt gravid i første pp 2 ganger, men sist gang endte det i en MA i uke 11. Så nå er jeg i første pp igjen, og lurer på om kroppen min er litt ubalanse. Jeg har hatt mensen i en uke, og spotter enda. Det har jeg aldri gjort før. Så vurdere om jeg skal kjøpe EL-tester altså. Sikkert ikke hjelp i svaret mitt. Men lykke til uansett!!!
Mummamma Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Takk for det! Lykke til til dere også ) Stikker vel å kjøper meg noe slike EL-tester tenker jeg, kan jo være at eggløsningen er noen dager før jeg faktisk tror den er.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg bruker CB sin fertilitetsmonitor + at jeg temper. Har sex fra jeg får max fertilitet og fram til tempen stiger. Utenom det har vi sex når vi vil:)
MuffeMamsen Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Vi er nå i 4de p.p. uten at noe skjer... Har samleie hver dag, så vi vet at vi treffel el, men uten hell.. Har til nå ikke brukt noen form for el-tester eller lignende, men har bestemt oss for at om den ikke sitter denne mnd heller er det på tide å begynne med temping osv...
malla85 Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg tar EL tester. Noe jeg synes er kjempegreit. Da vet vi at vi treffer el hver måned. Og jeg har el litt tidligere enn det jeg hadde telt meg frem til, så vi traff nok ikke de første månedene vi prøvde. Ellers har vi sex når vi vil. Og tar en del vitaminer og sink.
Vifikkiaugust Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg sjekker slimet. Er blitt ganske flink på det nå;-) En utfordring her er uregelmessig syklus. I løpet av våre 6pp, tror eg vi har truffet riktig periode bare 2-3 ganger. Har sex annenhver dag i den "riktige" perioden, men typen er en del ute å reiser og da er det jo lite jeg får gjort. Tar folat.
Mummamma Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2008 Ser ut som at kanskje å få ta i slike EL-tester er tingen, for å sjekke når eggløsningen kommer. *løper ned på apoteket*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå