Gå til innhold

Mom2Two.. er du her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke, så er jeg det ihvertfall. (bare sånn for å ha sagt det, hihi)

(Også var det ikke meningen å blande seg inn i tråden da.. Eller, litt meningen, men ikke sånn veldig masse meningen ) ;-)

Skrevet

He- he.. du er tilgitt søta..

Hvordan går det hos deg?

Skrevet

Hihi, enda godt!:))

Joda, det rusler og går.. Nå er lille-Selma-som-ikke-er-så-liten-lenger syk:/ Var hos legen tidligere i dag, luftveisinfeksjon, såååå da ble det penicilin. Fra den ene ungen til den andre kan du si. Men heldigvis har ikke A vært noe syk i det siste, fjuh!!

Med deg da snuppis? Alt bra med lille M som-heller-ikke-er-så-veldig-liten? Kjærligheten blomstrer håper jeg!?:)

Skrevet

Dere er ikke velsignet med friske unger.. Er dere vel?

Ellers så holder dere kabalen gående, eller? Når kommer dere å hytta da? Vi er der titt og ofte, vi...

Alt er i sin skjønneste orden her.. M har det bra.. Og kjærligheten blomstrer som bare dèt.. hi hi..

Skrevet

Nei, vi er nok ikke det.. Sukk.. Men A har holdt seg frisk leeenge nå, er så glad for det!:) Fikk beskjed av legen i dag, at det ikke er samme mønsteret som A, heldigvis.. Ho har igrunnen aldri vært plaget med luftveisinfeksjoner, omtren halsen hver gang:-S Vel, det ser ihvertfall ut til å rette seg:):)

ÅÅ, er dere mye der ute nå også? Fader, vi må jo treffes! Hadde vært såå koselig!:)

Og så bra med kjærligheten daaaa, det gjør noe med èn det:-)

Skrevet

Godt at lille S ikke har arvet av sin storesøster.. Urk....

Ja, vi er det.. Og vi burde treffes oftere.. Om i det hele tatt..

Kjærligheten.. ja.. hoho..

Skrevet

Det ser ihvertfall ut som om lille systeryster klarer seg bra:-)

Fasiken! Si ifra neste gang dere dra a, så skal fader meg jeg karre meg oppover også! Om det så må bli på esel (som sikkert noen der oppe har?Hihi) Eller, hest og kjerre.. Eller geit..Ja, anyway:-)

Skrevet

Ha ha... kan låne Storbonden sin vet du...

Skal si i fra jeg.. Blir sikkert ikke lenge til neste gang... :-)

A og M kan jo finne på noe hyss sammen... hihi

Skrevet

Jeg er her, jeg! Men det er jo ikke du:-(

Skrevet

Bare hvis du er her.. he- he..

Jeg skulle bare si at jeg har sendt deg en postmelding, nå nettopp..

Skrevet

Får ikke sendt deg svar tilbake.. Du må slette en melding eller to i innboksen din ;-)

Skrevet

Flott! :-) Sendt deg svar tilbake..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...