Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at vi jammen er flere inne her på engang i kveld! :-) Er det deilige høstkvelder med stearinlys, fyr på peisen og pledd som har inntatt våre hjem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er høst... ullteppet ligger riktignok der borte, men det er her... jeg har spist litt sjokolade, og venter på Greys, men s jeg leker med dere. stearinlysene er tent også.... :-)

Det er utrolig koselig at vi er her samtidig! jeg blir blid!

Skrevet

Rett og slett latskap fra min side :o)

Orker ikke gå for å rydde kjøkkenet og vaske matbokser, tømme oppvaskmasinen og tørke benkene. Orker ikke gå ned på vaskerommet for å henge opp tøy. Orker ikke legge på plass en stor balje med sammenbrettet tøy.

Da er det tross alt koselgere å være her inne :o)

Skrevet

Jada, stearinlysene på bordet er tent:o)

Skrevet

Høsten er så fiiiin.

Mange stearinlys, fyr i ovnen, boklesing og dibbing med hyggelige damer:)

Skrevet

Nå blåser jeg rett og slett ut mine lys og tar kvelden. Bråvåkna kvart på to i natt fordi det plinget en melding inn på mannens mobil. Meldingen var sendt tidlig på ettermiddagen, men han hadde vært ute av dekning store deler av dagen, så det var nok blitt noe heng.. Slik bråvåkning førte til at det gikk noen timer før jeg fikk blund på øynene igjen og så startet morgenfesten til Minsten kl 5 for sikkerhets skyld.... Da er det vel lov å ha øyenlokka på knærne nå?

God natt alle fine damer, sove godt og drøm søtt :-))

Skrevet

Klart du kan legge deg etter så mye mas på natta :o)

Nattaklæm fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...