Gå til innhold

Kunne DU meldt deg på "Den store reisen" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig uten små barn da. Men kunne dere tenkt dere å deltatt på "Den store Resien" som sendes på NRK ?

Jeg må si at selv om det nok er en fantastisk opplevelse som man ikke får ellers, så er tre uker leeeenge.

Ihvertfall for de som er i Namibia uten vann til å vaske seg i....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei absolutt ikke.

jeg får helt angst av å ikke få vaske hendene med såpe i rennende rent vann flere ganger om dagen.

Men enda mere angst får jeg av tanken på at de som lager maten ikke vasker hendene med såpe i rent rennende vann.

For å ikke snakke om å spise av ting som ikke har vært igjennom en oppvaskmaskin.

Den pesonlige hygienen kunne jeg klart å jekke ned litt, men som du sikkert skjønner er urenslighet i forbindelse med matlaging noe som kan gi meg nervøst sammenbrudd ganske raskt.

Skrevet

Sånn som de i Namibia oppfører seg, så synes jeg knapt nok de fortjener å få vann til å drikke..

Kunne nok ha vært med, når det kun er 3 skarve uker vi snakker om.

Skrevet

Nei så avgjort ikke!!! Jeg hadde seriøst fått sammenbrudd uansett hvor jeg hadde vært.

Skrevet

Nei. Jeg kunne ikke tenkt meg å bli eksponert på tv.

Men om programkonseptet er som jeg har forstått det - uten å ha sett det -, så kunne jeg nok forsåvidt vært med på denne "dra sted der alle er skikkelig rare og leve som dem"-greia for en periode. Det har jeg gjort tidligere, og det var lærerikt.

Skrevet

Ja, men kun for opplevelsen, ikke for å komme på tv.

Skrevet

Ja, jeg kunne gjort det. Tror nok de har en del i reiseveska si av våtservietter og antiseptiskekluter som vi ikke får se. En pakker jo det om en skal ut på en eksotisk reise. Har loffet rundt en hel del i Vest Afrika og trives med det:) Mitt problem ville faktisk være de som tygger maten først for deg...

Skrevet

Jeg kunne absolutt ikke tenkt meg det nei... Og jeg må bare få sagt at den familien som er i Namibia gjør meg flau over å være nordmann! De oppfører seg som noen bortskjemte drittunger hele gjengen jo!

Skrevet

Så absolutt!

Om jeg kunne få den opplevelsen hadde jeg vært takknemlig. Gjerne med mini på 5 år også!

Kunne godt spart meg for å være med på tv da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...