Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Selvfølgelig uten små barn da. Men kunne dere tenkt dere å deltatt på "Den store Resien" som sendes på NRK ? Jeg må si at selv om det nok er en fantastisk opplevelse som man ikke får ellers, så er tre uker leeeenge. Ihvertfall for de som er i Namibia uten vann til å vaske seg i....
It's all about me Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Nei absolutt ikke. jeg får helt angst av å ikke få vaske hendene med såpe i rennende rent vann flere ganger om dagen. Men enda mere angst får jeg av tanken på at de som lager maten ikke vasker hendene med såpe i rent rennende vann. For å ikke snakke om å spise av ting som ikke har vært igjennom en oppvaskmaskin. Den pesonlige hygienen kunne jeg klart å jekke ned litt, men som du sikkert skjønner er urenslighet i forbindelse med matlaging noe som kan gi meg nervøst sammenbrudd ganske raskt.
OsloMor Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Sånn som de i Namibia oppfører seg, så synes jeg knapt nok de fortjener å få vann til å drikke.. Kunne nok ha vært med, når det kun er 3 skarve uker vi snakker om.
Mamma2OO5 Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Nei så avgjort ikke!!! Jeg hadde seriøst fått sammenbrudd uansett hvor jeg hadde vært.
Gjest -<<- Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Nei. Jeg kunne ikke tenkt meg å bli eksponert på tv. Men om programkonseptet er som jeg har forstått det - uten å ha sett det -, så kunne jeg nok forsåvidt vært med på denne "dra sted der alle er skikkelig rare og leve som dem"-greia for en periode. Det har jeg gjort tidligere, og det var lærerikt.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, men kun for opplevelsen, ikke for å komme på tv.
erteposen + 4 Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, jeg kunne gjort det. Tror nok de har en del i reiseveska si av våtservietter og antiseptiskekluter som vi ikke får se. En pakker jo det om en skal ut på en eksotisk reise. Har loffet rundt en hel del i Vest Afrika og trives med det:) Mitt problem ville faktisk være de som tygger maten først for deg...
UpsyDaisy Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg kunne absolutt ikke tenkt meg det nei... Og jeg må bare få sagt at den familien som er i Namibia gjør meg flau over å være nordmann! De oppfører seg som noen bortskjemte drittunger hele gjengen jo!
lykken på jord Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Så absolutt! Om jeg kunne få den opplevelsen hadde jeg vært takknemlig. Gjerne med mini på 5 år også! Kunne godt spart meg for å være med på tv da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå