Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Har den siste uka klødd noe sinnsykt i underlivet. Blitt hoven og rød og det svir til tider som F når jeg tisser, men ikke i åpninga, liksom på leppene om dere skjønner :$ Har også gulaktisg utflod som ikke lukter særlig godt.. Tror kanskje det er sopp? Har liggende en pakke med canesten krem og en vaginal-tablett, kan jeg bruke denne? Eller burde jeg ringen legen for sjekk først? Har ikke hatt meg noe annet sted enn hos ham jeg har vært sammen med i 5 år, så kan sikkert utelukke endel sykdommer der.. Setter pris på svar
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 det er soppinfeksjon ja.var mye plaga med det i første svanger skapet.det er bare å smøre i vei og bruk tablettene også ja,men ikke bruk det redskapet.bruk fingeren.fikk jeg streng beskjed om å gjøre.hvorfor vet ikke jeg nei.fården kansje for langt inn med den redskapen.
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 ELLER gardnerella..., det er en oppvekst av egne bakterier i skjeden, altså en skjedekatarr, og lukter IKKE godt, lukter rett og slett reke eller råtten fisk. Soppinfeksjoner lukter jo ikke noe særlig egentlig. Jeg synes heller du skal konferere med legen din i stedet for selvbehandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå