Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Skal bestille hotell i utlandet og må faxe eller maile kredtittkortinfo. Er det trygt?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 om det er en pålitelig hotellkjede så er det pålitelig.gjorde det samme gjennom hotels.com.og det gikk veldog bra,gjorde det over mail. men send kredittkortinfo ikke debetkortinfo,da kan de trekke penger rett fra kontoen din.med kredittkort får du en mnd regning der du kan klage om de har trekt penger fra deg som ikke skulle ha blitt trekt
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Hm jeg har bare visa kort som jeg bruker til daglig. Ikke lurt å bruke det med andre ord? Der går jo pengene rett fra brukskonto og der er det jo alltid penger... Har ikke andre kort...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg hadde ikke villet bruke vanlig visakort nei...men kanskje er jeg for forsiktig.men igjen så skal man ikk være naiv heller. det er VELDIG lett å få seg et kredittkort,og du trenger ikke å bruke kortet regelmessig eller noe.på gebyrfri.no er det veldig greit,og du betaler ingen gebyrer bare et tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå