Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hei, har et barn på 2 år med min x samboer. Har passert 30 og vet at jeg ønsker meg et barn til. Er ferdig med studier om 2 år og ønsker meg et donor barn fra Danmark dersom jeg ikke har truffet en som virkelig vil få meg til å tro igjen. Pr i dag vet jeg at jeg så inderlig har lyst på flere barn, men kunne IKKE ha tenkt meg en bf til. Er liv redd for at jeg skal havne i samme marerittet igjen som jeg nå er. Krangling, kontroll og bundet til aldri å kunne gjøre hva man vil med barnet sitt. Grusom følelse. Vet at mange er mot dette, men da jeg har vært åpen med mine, har jeg fått mye positive tilbakemld. Også fra legen min. Hva mener dere?
Kosel Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er overhodet ikke negativ til dette! Har stor forståelse forat noen velger dette!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 syns det er en real måte å få barn på! mye mer realt en å bli sammen en fordi du liker han ok og har lyst på baby. babyen din får det nok flott! hold oss opptatert :-)
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 hei du. jeg har et donorbarn på to år og er nå igang med å prøve å få en til. hvis du vil, kan du se på forumet donor egg/sæd. der finner du mange i samme situasjon, eller andre som meg som velger å være alene fra starten av. vi på forumet støtter hverandre og deler tanker og erfaringer, og for meg har det vært godt å "snakke" med flere i samme situasjon... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå