zadine Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 vil du være så snill og se litt på meg? kommer jeg til å få flere barn? evt. når, og hvilket kjønn? hva bør/kommer jeg til å gjøre ang jobb? bør jeg starte for meg selv? evt når? kommer jeg til å gjøre det bra? bli der jeg er? Det er så mye usikkert i fremtiden føler jeg. jeg er født 10.12.73
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Heisann nå vet ikke jeg hvor mange barn du har, men ser ut til at d blir tre barn på deg tilsammen..... viss du ønsker det så ser jeg en graviditet ganske nærme, men om dere ikke er prøvere enda så får jeg opp feb/mars....og det tror jeg er ei lita tulle;) føler at du bekymrer deg mye over arbeid og økonomi, men den bekymringen er grunnløs på lang sikt... har du tatt opp lån for å finansiere utdanning eller "forretning"? og er engstelig for hvordan du skal kunne betale d tilbake?? ikke vær det...for det ordner seg...viss du føler at det å starte for seg selv gir deg tilfredstillelse, så kommer du til å få det til, det kommer til å vokse sakte men sikkert:) det vil nok bety mye arbeid nå i begynnelsen og du kan føle at det virker hensiktsløst men det er d ikke så jeg vil si at viss du tør å satse og vet at du kan kunne trives med det du vil satse på, så tror jeg d går strålende...du vil nok vere bekymret en stund og føle at d ikke kommer til å gå men det er bare midlertidig.. Men jeg kan jo seff ikke råde deg til noe som helst, alt beror jo på dine valg hele veien, og de må jo du til syvende og sist ta.. Det tar som oftest litt tid å bygge opp noe nytt og tjene fett på det...så var jeg deg ville jeg tatt en grundig reserach før jeg begynner;) ønsker deg masse lykke til klem:)
zadine Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 tusen takk for svar;-) vi har to barn fra før......ei stor tulle på 3,5 år, og en gutt på snart 6 mnd. Både jeg og mannen ønsker ett barn til,,,,,,og håper begge at det blir ei tulle til :-) tusen takk for svar når det gjelder økonomi og jobb.........holder på med grundig research......skal sette opp en forretningsplan ..hehe tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå