Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg lurer på om jeg kan spise krabbe? mente å ha lest at jeg kan spise klørne men ikke huset?? Er 25 uker på vei
Lilletrille med to jenter Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Har og lest og fått beskjed om at klørne går greit, men en bør styre unna huset.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Takk, å gleder meg så til å spise masse klør nam nam
gutteklubben grei Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Du kan spise klørne og det hvite i huset, men ikke det brune "gørret" altså :-) Masse fint hvitt kjøtt inni krabben også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå