Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Har en sånn mager kjøttpølse som jeg må få brukt opp, kan jeg kutte den i småbiter og gi sammen med poteter og grønnsaker til lille på 9 mnd?
Gjest nickedokka Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har gjort det - men det blir ikke på menyen til vanlig. Likte det ikke så godt heller da.
hit og dit Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Med fare for å bli kalla hysterisk og alt det der: eg hadde gitt potetene og grønnsakene aleine, med litt olivenolje oppi. Men nå liker eg ikkje pølser sjølv heller.
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Nei pølser er ikke akkurat hverdagskost her i huset heller, så jeg tenker vel at en sjelden gang kan vel ikke skade kanskje. Bare lurte om det er noe som tilsier at de ikke skal ha pølse når de er så små?
OsloMor Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Pleide å koke go'mager kjøttpølse med potet og kålrabi og mose det med litt margarin, mine likte dette veldig godt. (Begge hadde melkeallergi, så jeg var glad når jeg fant noe uten melk, men ser ikke problem med å servere magre middagspølser nei:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå