SuperGlad Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 googlet mitt navn å så jeg var del av et slektstre. Når jeg trykket meg litt hit å dit fant jeg ut at bestemors onkel har 9(!!!!!!!!!) døtre ( stakkars mann! Tenk så mye hormoner i ett hus!), bestemors oldeforeldre døde på havet sammen, etterlot seg 6 barn som eldste var 21 yngste 8 år. En i slekta mi hadde 11 barn.... disse alle på en øy..... Jeg tror jeg er resultat av innavling......
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Hvor finner man ut sånne ting? Har alltid hatt lyst til å finne ut litt om slekta mi..
SuperGlad Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 er en som har forska på sitt slektstre som jeg tilfeldigvis er en del av :-) jeg googla bare navnet mitt jeg :-)
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 www.dis.no Der finner du ALT - kjempemorsomt!
tvkrus Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er "slektforsker" hvis du vil ha hjelp å komme igang si i fra
Leirha Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Dis.no kommer ikke opp.. Kommer bare opp danmark og Sverige
Leirha Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Den var bra..Men jeg skjønner ingenting jeg. Fant ingenting spennende, men som sagt skjønte jo ingenting. HAr en mormor som har drevet med det siden hun var ungjente, hun har alt nedskrevet i bøker, veldig kjekkt. Skulle ønske jeg også klarte å finne fram slike ting, men det var jo dritt vanskelig
tvkrus Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 send meg en pm med msn så kan jeg lære deg å bruke sidene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå