Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Er vel ikke en annen måte å forklare det på enn at det stikker i tissen.. Innenifra og oppover på en måte. Kan komme når jeg bøyer meg eller plutselig reiser meg men også når jeg bare sitter helt i ro. Skikkelig ubehagelig, noen som vet hva dette kommer av?
<3 girls <3 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 det samme har eg..men det er hele tiden..nesten dem sier det er modning;)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Håper ikke det er modning, er bare i slutten av 32 uke så det er litt tidlig.. HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Hei! Jeg har også massevis av stikk og jag i undelivet, startet for fult i uke 36, mest når jeg sitter rolig i grunn. Veldig ubehagelig, men har tenkt på det som ligamentsmerter? hva er modning?
babygullz <3 vilde Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Har lest og hørt tidligere at det er et modningstegn:)
Lala82- Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Du trenger ikke å bekymre deg,jeg har kjent slike stikk siden je var 28 uker på vei.Nå er je i uke 36.Selv om det betyr modning,så betyr ikke det at fødselen nærmer seg.
Maya_1 Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Samme her, litt innimellom, og jeg er bare 30 uker. Så tror ikke det er noe tegn..
Bare oss to <3 Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 tror ikke det er modning.. jeg har hatt di stikkene fra rundt uke 30 jeg også å er nå 11 dager over termin å ikke moden i det hele tatt =/
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Det er babyen som kommer borti nerver
Girlygirl83 Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har også kjent slike smerter og trodd det var modning, Men idag kjente legen etter om hodet var festet, og da hun bevegde hodet til babyen kom de smertene voldsomt. Så jeg tror rett og slett at det er hodet til babyen som presser og stanger mot noen nerver der nede. Hodet var forøvrig ikke festet (uke 36+0)
cyberkit *fødeklar* Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har også sånn, og trodde også det var babyen som "bare" traff en nerve eller fem, men på kontroll hos jordmor, så viste det seg at babyen er så langt nede nå at hodet ligger bare få cm innforbi skjeden Så jeg tror iallefall at det må en GU til for å sjekke hva det egentlig er forno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå