LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Spesiellt hun der fru Berg; Æ vill itj, Æ orka itj, Æ har itj løsst nei, slutt me det dær da!!!! Ehh, kunne de ikke finne noen som var litt mer klar for å møte andre kulturer da? Er jo bare deprimerende (og sårende?) for stammefolka at enkelte er så negative. Grrr.
PAVEEL Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 enig!!! skjønner bare ikke at det er mulig å være så ufordragelig???? så frekk!
ToPrinsesser<3 Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Enig med deg. Kun hun ene datteren og til en viss gard mannen som er int i å yte litt i situasjonen de er i. De andre familiene har taklet det mye bedre, og det er faktisk litt fasinerende å se hvordan de kommuniserer og forstår hverandre på to ulike språk.
hit og dit Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Er det den serien på NRK? Isåfall så skulle eg likt å filleriste den eine familien. "ææææsj hun tar på meg, æææsj dem e så ekle" "eg vil ikkje stå opp, nei la meg sove, nei". Ikkje sjarmert nei.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg hadde sjemtes så innmari om jeg hadde oppført meg sånn. Tenk den sjangsen de har da, til å oppleve noe nytt og være med på masse spennende og få innblikk i en annen kultur, også driter de så totalt i å forsøke å forstå de andre, eller vise interesse. Skamme seg!!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, reprise på nrk3 nå. Har sett det før, men greia fasinerer meg, men disse negtive kommentarene og surket drar ned hele konseptet.
mamiladi Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Enig.. Jeg ble litt sjokkert over dette kvinnemennesket. Så du da hun dytta hun gamle damen i ansiktet (som prøvde å smøre på rød oker). Nei æ vil itj se ut sånn som dere. Ævil itj bi rød..... Æ vil være kvit æ.. Jeg lurer på om hun tror hun egentlig hadde meldt seg på charterreise til et eller annet sydensted...
MintCondition Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Den trønderfamilien er jo helt sprø da, spesielt mammaen :S Men de andre greier seg da bra syns jeg.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg lurer på om de selv ser hvordan de oppførte seg, når de nå ser det på tv.. Blir helt flau av dem.
hit og dit Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 ooooops, det var visst ikkje charterfeber og date med Svein.....oooops Kor kom alle "utlendingane" fra. Kor er nordmennene med drikkebonger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå