incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg var inne på undersøkelse i går, sliter litt med høyt bt og diverse.. Så på denne kontrollen fant de ut at de skulle strippe meg.. MEN det endte jo bare opp i maserier, og jeg går da her like gravid jeg... Begynner og bli ganske klar for og ta kroppen min tilbake nå ja... Men jeg skal da på en ny kontroll i morgen igjen.. Så får da høre hva de sier da.. Alt hørtes såå positivt ut i går, men lille mann i magen bestemmer jo selv han hehe.. Måtte bare syte litt.. Ikke det at jeg er lei eller utålmodig eller noe, men det skal bli godt og få kroppen tilbake og se min lille prins Er det andre her, som har startet fødsel med stripping? Eller har det bare vært maserier ut av det hele?
cyberkit *fødeklar* Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Åååååhr, jeg føler så inderlig med deg... *trøsteklemme* Jeg ble strippet forrige uke, og fikk f*** ikke en eneste ekstra kynner engang... Men ting har tydelig skjedd uten at jeg har merket det uansett, tror kanksje jeg har vært litt for ivrig med å lete etter disse dumme tegnene på at ting kan være igang..hehehe! For da jeg var hos jordmor for et par dager siden, så ble hun såååå glad, for nå er jeg visst moden, 3 cm åpning og hodet til babyen ligger 2-3 cm innforbi skjeden.. Og jeg som trodde disse stikkingene kanskje bare var at babyen presset på en nerve, som så mange skriver her inne..hehehe! Men men, jeg er nå fremdeles like gravid og 2 dager til termin da.. Har vært våken i nesten hele natt med skikkelig skallebank og jeg har begynt å få masse rosa utflod, og jeg prøver jo å innbille meg selv at det sikkert bare er falske tegn dette også,men.. Har det skjedd noe mer hos deg i løpet av natta eller?
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 god morgen, god morgen nei da, det er nok akkurat det samme her i dag også.. fortsatt like gravid.. hehe.. Men jeg sover omtrent ikke lengre da, så det begynner og bli slitsomt.. Jeg var så og si moden før jeg ble strippet jeg da, 2 cm, så og si helt avflatet og sentrert og alt det derre.. Men det ble ikke noe annet enn maserier og småblødning.. Men jeg skal da inn igjen i dag, om en time Så får høre hva de sier nå da.. Det blir jo sånn at vi går og kjenner etter tegn som egentlig "ikke" er der.. hehe.. kjenner meg igjen med den.. Har du blitt bedre i hodet eller? *kaste litt fødestøv over oss* hehe
cyberkit *fødeklar* Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Takk Ja hodet er heldigvis myyyeee bedre nå, bare litt sånn "murring" lixom i den ene tinningen.. Hmm skal ikke disse "murringene" være et helt annet sted på kroppen lixom? hahaha! Ting var sentrert og avflatet hos meg også, så da burde jeg kanskje hoppe litt ekstra hardt i trappene? hehe! "Hopping i høyet" blir det iallefall ikke, gubben nekter etter at jordmor sa hvor langt ned hodet er.. hvorfor må jeg fortelle gubben ALT lixom? argh.. Håper det skjer noe etter jordmortimen din i dag da Jeg har ikke time før mandag igjen, men håper ikke jeg får bruk for den
cyberkit *fødeklar* Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Har du kommet hjem nå? Hva sa jordmor? *kjempe spent*
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 Vil ikke gubben hoppe i høyet altså hehe.. tydeligvis ikke alt man skal fortelle da hører jeg.. hehe har ikke hatt det problemet heldigvis, siden jeg ikke er sammen med bf lengre.. Men det er da ikke lenge igjen til mandag.. Og tar jeg ikke helt feil, så er det vel snart fullmåne også Bra du er bedre i hodet da.. spørs om murringene er på feil plass ja hehe.. du har da i det minste humoren inntakt hehe.. og det er bra.. Jo da, det gikk litt annerledes enn jeg trodde det skulle gå hos jm.. jeg skal legges inn senere i dag, også ble det bestemt at jeg skal igangsettes i morgen.. Så alt blir litt plutselig.. heh.. Plutselig så ble det så virkelig og skummelt liksom.. For jeg hadde egentlig belaget meg på og gå på overtid.. Gleder meg jo også selvfølgelig, og meget spent.. Så håper det går, og at jeg ikke blir gående i mange dager med igangsetting uten at noe skjer liksom... Krysser fingrene for at noe skjer med deg også snart
cyberkit *fødeklar* Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 ja, har man ikke litt humor i behold, så blir man hvertfall GAL av denne ventinga.. hehe Men hvorfor skal du igangssettes? Er det ikke nesten to uker til neste fullmåne ellerno? huff, det er ihvertfall altfor lenge til
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg skal igangsettes pga masse ødem, høyt bt bl.a.. og siden jeg er så nærme termin og er såpass moden, så skulle de gjøre et forsøk.. Neste fullmåne er vel den 14. tror jeg.. det er iallefall i neste uke Så nå er det bare og krysse fingrene for at man snart er i mål! Får håpe du slipper og vente så lenge du også.. *kaste litt fødestøv* hehe.. Du får da ha lykke til.. Håper jeg kommer meg på nettet på sykehuset.. kan bli kjedelig og bare ligge der og vente hehe
cyberkit *fødeklar* Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Ååååå så spennende da!! Blir jo helt gira på dine vegne jo *flire* Du må ha MASSE lykke til iallefall
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2008 jo, takkk for det.. Ligger da her og venter.. Satser på at alt går som planlagt.. men det er da uten tvil meget spennende;)
cyberkit *fødeklar* Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Ser ut til at kanskje vi reiser inn på føden iløpet av kvelden, for riene har begynt og jeg har begynt å blø.. Vet ikke helt når jeg skal ringe føden, men jeg vil være hjemme lengst mulig, oxo må jeg jo få unna litt husarbeid, tilfelle jeg ikke kommer hjem på et par dager..hehehe!
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2008 ojojoj.. . SÅ kjekt da. da tror jeg nesten du blir ferdig før meg:D masse lykke til.. La høre fra deg da;)
cyberkit *fødeklar* Skrevet 10. oktober 2008 #13 Skrevet 10. oktober 2008 Hun poppet ut etter 3 timer på sykehuset onsdag kveld, ei lita blubbe på 49 cm og 3470 gram :D Har du født enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå