Gå til innhold

Var/er dere like kvalme hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ganske kvalm og sykmeldt fordi det var litt trøbbel til å begynne med. Er snart 9 uker. På sykehuset fikk jeg beskjed om at nå så det bra ut, men jeg kunne ta kontaktt hvis jeg ikke var kvalm lenger.

Nå lurer jeg på om dere er like kvalme hver dag, eller om det er forskjell på dagene?

I dag har jeg følt meg litt bedre, det er deilig, men samtidig blir jeg litt bekymra....

Noen som kan dele noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sist svangerskap var jeg like kvalm hver dag, brekte meg flere ganger daglig og var mye sykemeldt. Denne gangen har jeg vaierende dager. Tror kvalmen er over så plutselig henger jeg over do og spyr igjen dagen etter.

Skrevet

Er sykmeldt pga av kvalme, og har vært det siden uke 7, er 17+3 nå. Går på tabletter, så nå er kvalmen stabil, og jeg kaster ikke opp lenger. Kun veldig trøtt, som da er en bivirkning av tablettene. I dag har jeg gjort ett eksperiment for å se om jeg var kvitt dette, så jeg har ikke tatt tablett i går kveld og ikke i dag tidlig og jeg sliter som bare det. Kastet opp da jeg åpnet kjøleskapsdøra!! Så er mega skuffet her jeg sitter. Men før jeg begynte på tablettene, så var det nok varierende hvor kvalm jeg var. Tror det hadde endel med dagsform å gjøre. Var jeg sliten en dag pga for lite søvn, så kastet jeg garantert opp flere ganger pr dag, uvante lukter hadde samme virkning. Så nå har jeg det egentlig bra, nå som jeg er stabilt kvalm.

Skrevet

Jeg har hatt et par dager da jeg nesten ikke har vært kvalm, men for det meste er jeg kvalm og uggen frem til 5-6 om ettermiddagen. Brekker meg veldig (så jeg får VONDT i magen), men kaster ikke opp. Nå har ikke jeg kastet opp på 14 år, og før det kan det ikke ha vært mer enn 4-5 ganger i løpet av hele livet, så det er ikke overraskende. Noen ganger hadde jeg vært villig til å betale penger for å kaste opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...