Gjest Tale30 Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hei hei Jeg kom inn hit denne uken, så jeg får hilse på Det er noe jeg lurer på også.. Jeg er i uke 29 nå, og har de siste dagene fått en sånn rar tyngdefornemmelse når jeg reiser meg opp. Det er akkurat som om babyen sklir ned når jeg reiser meg opp liksom slik at det blir et press nederst i magen. Noen som har det på samme måte? Babyen sparker så jeg regner med ting er som de skal..
november barnet Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 har d samme her o, er i uke 33+3 nå da men kjente d litt tidligere enn d da,
Gjest Tale30 Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Da tar jeg en generalavgjørelse på at det er normalt. Tre av tre har samme fornemmelse.. det er god statistikk Nei, men det er vel kanskje normalt da, siden babyen begynner å bli litt tung. Var litt engstelig for om det kunne være nedpress eller om magen hadde sunket siden jeg bare er i uke 29.. det ville vel i så fall kunnet ha vært en indikasjon på for tidlig fødsel? Jeg vil gjerne ha flere synspunkter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå