meg tjohei Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 elsker rotter!! har hatt to selv, hetterotter. savner dem!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 hetterotter? altså tamrotter med hettetegning? hihi.. Vi hadde 4 vi, men måtte omplassere to fordi de bare slåss med de to vi hadde fra før. (De blå)
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Vet ikke helt hva jeg synes om rotter, men de så jo bra herlige ut, da! Og nydelig datter du har, da :-)
meg tjohei Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 heter det ikke hetterotter altså?? jeg har bare hatt en og en. og de ble veldig tamme og kosete. den siste jeg hadde var som en hund, la seg på rygg og ville bli klødd på magen:) sikkert ikke noe koselig når de sloss nei.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 hehe..nej det er ikke noe som heter hetterotte. Det er bare en tegning de har. Alt er tamrotter med forskjellig farge og tegninger, som igjen gir de navn som berkshire osv. ;D en og en! dakar.. eller ikke dakar om du var myyye sammen med de da, som det jo høres ut som når de ble så tamme. hehe. Men de kan fort bli ensomme når det er bare en og en ja. Nej, slåssing er ikke noe ok. Vi vurdere å få en til.. har så lyst på en husky eller siameserfarget en. <3
ifie Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Haha! Tjukke koserotter! Jeg har bare hatt jenter, jeg. Syns de gigantiske rotteballene som soper gulvet er litt ekle... Men disse så jo ikke så enorme ut!?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Hehe, trudde du mente kidsa dine =P Søte =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2008 haha, vel..bare en kid da.. selvom de andre er "barna" mine også. haha.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2008 ifie tenker du på ballene eller rottene? fnis.
ifie Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 Rottene var digre, ja! Kanskje derfor ballene ikke så så store ut!?
cherry coke Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 Jenta di var nydelig!!! En skikkelig skjønnhet=) Og forresten; synes du var kjempefin med litt lengde på luggen også. Bra du ikke klipte den, og stylingen til 50-talls luggen var rå!=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. oktober 2008 haha ja kanskje derfor. de veier rundt 600 gram begge to. de to vi måtte gi bort veide 700 og nesten 800 gram!
Masaili <3 Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 Så nydelig jente og skjønn rotte! Savner rotta mi jeg nå... hadde en rotte i netsen 3 år som het Rasmus. Han var herlig! Kunne rope på han, så kom han svinsende. Buret stod alltid åpent, han forsvant aldri, kom alltid til buret om kvelden, eller når vi ropte på han. Det var en hetterotte, hvit, med svart hode og en liten svart flekk på magen. Dessverre fikk han en svulst og vi måtte avlive han
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 7. oktober 2008 skripp 3 år er jo en durabel alder på en rotte-fant da. Vi kan ikke bare ha buret oppe vi da, for pelsdyret hadde vel spist de til lunch da..men de er ute og svinser ofte.. mest på sofaen og stuebordet da. hehehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 7. oktober 2008 cherry takk for komplimenter både om lugg og om Lille. ja, jeg kan ikke gå med luggen sånn frynsete og nede til vanlig. kom rett fra dusjen og skulle jo egentlig klippe den av igjen. Det passer bare ikke til stilen liksom. hehe. ville ha den sånn på siden men sleit litt med å få det til selv, så vi får se hvordan det går i morgen. hehe.
mamma til lille lu:) Skrevet 7. oktober 2008 #17 Skrevet 7. oktober 2008 nåååååå så fine:) Har hatt mye forskjellige kjæledyr oppgjennom men rotta Leo er d desidert beste dyret jeg har hatt. Hadde han med meg overalt, og da satt han enten på skulderen å fulgte med eller så lå han i genseren å tittet fram! Glemte han oppi sofaen engang og var ute i timesvis, og når jeg kom hjem var han så selskapsyk stakkar at han var helt spinnvill. Sosiale, herlige vesen:) Fikk lyst på rotte igjen nå..
ifie Skrevet 7. oktober 2008 #18 Skrevet 7. oktober 2008 Åh... nå fikk jeg også lyst på rotte igjen..!! Nærmer seg vel 9 år siden My døde. Hun ble en gammel skranten dame Emma, min første rottepus, pleide å komme løpende og pile opp beinet mitt og sette seg på skulderen når jeg skulle ut av hybelen min. Hun trodde hun kunne snike seg med uten at jeg merket det Og om hun gjorde noe hun ikke fikk lov til (f.eks være på stuebordet) sto hun heeelt stille og prøvde å gå i ett med omgivelsene om jeg kom overraskende på Gode gode dyret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå