Shabby Cheap Chic Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Merkelig siden det er så utbredt...
Brava Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Det finnes. Blir vurdert om den skal taes inn i vaksineprogrammet
It's all about me Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Det finnes det ja. I USA bl.a er den påkrevd for å i det hele tatt få gå i barnehagen. Helt tullete spør du meg. Jeg er veldig for vaksiner, men den er helt unødvendig.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Vi fikk tilbud om det til mellomste på helsestasjon - var vel et prøveprosjekt. Vi takka nei, er ikke redd for å få vannkopper.
digger Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Fordi vannkopper ikke er farlig for friske barn. Det er ikke utbredelsen det komer ann på, men hvor farlige sykdommene er.
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 Er ikke redd for det jeg heller, men har aldri hørt om vaksina heller:P
Ruttetutt ヅ Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Hvordan skal barna våre bygge opp et immunforsvar om de ikke skal utsettes for noe som helst virus?
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2008 Er sant det.. Hadde aldri vaksinert jenta mi mot vannkopper jeg heller...
*Rutletutt* Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Vi fikk tilbud om det til eldstemann som ledd i et prøveprosjekt på Haukeland, men takket nei. Har hadde vannkoppene i fjor (da var han nesten 3 år) og det var helt uproblematisk - han fikk noen prikker som klødde litt på nettene, men var ellers frisk - er verre hvis en får det som voksen, men stort sett er det vel ikke så ille å få det som barn...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå