en av hver Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har vært hos gynekolog og fått dato for planlagt keisersnitt i dag. Og han bekreftet at det var ei jente. Så jeg har shoppa jenteklær for over tusen kroner på nett akkurat nå.. Mannen hadde drept meg.. Det er så mye nyyydelig der ute. Særlig alle de danske merkene. Men veldig dyrt da. Forresten første dag her i dag :-) (Mye å feire, ikkesant..)
LilleVackreAnna Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Ja sant de danske merkene har mye fiiint!? Jeg er helt forelska i Katvig og Halling, men jammen er det dyrt... Men går an å finne noe på salg av og til også da!
en av hver Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 He-he. Det på salg kom liksom bare i tillegg. Tenkte at "det er jo like billig som H&M eller lindex, så det kan jeg slenge med uten dårlig samvittighet"... Bestilte fra "mini mikki", mest moonkids. Men like før jeg la inn ordre på "en gul knapp" og "prinsessebutikken" også. Klarte heldigvis å besinne meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå