Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle begynne med p-piller denne mnd etter ikke å ha brukt prevensjon en stund. jeg pleier ha litt mens, opphold et par-tre dager, og så skikkelig mens. Jeg begynte med p-pillene første blødningsdag (bare bittelitt friskt blod i truseinnlegget), så litt brunt utflod noen dager, men så stoppet det. Så jeg fikk aldri skikkelig mensen. Er dette fordi jeg begynte på p-pillene, eller kaaaan jeg muligens være gravid...?

:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan en test hjelpe deg med svaret???

Skrevet

Har du hatt ubeskyttet sex?? Ja, da kan du være gravid. Ikke så mange synske her inne som kan svare deg på dette..

Skrevet

Ja, vi har vel hoppet av i svingen... Har kjøpt test, da, men må vente til i morgen tidlig, så jeg forkorter ventetiden her.

Egentlig mest ute etter om noen har opplevd at mensen stoppet opp etter spottingen og ikke kom skikkelig i gang når de begynte på p-piller etter et avbrudd... Om det er vanlig/mulig

Skrevet

Jeg aner ikke svar på spørsmålet ditt,men ville bare fortelle deg at jeg har det akkurat likedan! :)

Skrevet

Mensen pleier innimellom være sånn for meg. Men vet du, hvis du kjøpte Clearblue kan du teste selv om det ikke er morgenurin (les pakningsvedlegget!).

Skrevet

Hurra, en frende i forvirringen!!! :-D Skal legge inn hva jeg får i morgen ;-)

Skrevet

Stod at man kunne teste når som helst, men at morgenurinen er best. Så da venter jeg til da, kjøpte bare en test og vil være mest mulig sikker på at den er riktig...

Skrevet

Vel, har ikke sånn superstor tro på at jeg er gravid, så litt sånn fornektelse... Og jeg hadde ikke klart å stole på en negativ test i dag, så da måtte jeg løpt og kjøpt en til, og så uansett ventet til neste morgen igjen etter det, hadde blitt gaaaal

Skrevet

venter i spenning her ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...