Gå til innhold

HVor kjenner dere spark, hodet opp/ned? uke 36-37?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig kjenner jeg spark lenger ned og ikke oppi ribbeina lenger...han lå lenge i tverrleie men har ligget med hodet ned, ikke festet i noen uker nå...Kjenner bare spark i navlehøyde ca og han er ganske rabiat i kveld,

Hvor kjenner dere mest spark...? og hvordan ligger nurket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjenner spart nedover og på midten. Her ligger han i tverrleie:). Jeg kjenner selv at det er "tomt" helt nederst liksom, hodet ligger til venstre, og rompa til høyre midt på magen:)

Skrevet

Kjenner stort sett alt av spark oppe til venstre :) hun ligger med hodet ned og ryggen til høyre.

Men til tider kjenner jeg masse romstering rundt navelen og lenger ned også, regner i grunn bare med at det er armene hennes :)

Skrevet

Hodeleie her, og jeg har kjent spark langt oppunder ribbeina. Men nå er hodet godt festa, og da kjenner jeg føttene helt ned mot navlen.

Skrevet

æsj, er det jeg er redd for kjennes ut som han er tilbake på tversen. Men vet jo ikke, synes det er så vanskelig å kjenne, men sparkene er i hvertfall veeeldig endret siden bare igår...også en hel uke til jeg skal til jm.. Er du flergangs eller er det første?

Skrevet

eg er 33+3 å hode ligger ned over nå kjenner spark rundt navlehøyde og nede i blæra, elle ka eg ska kalla d, kanskje "neden til" hehe.

du kati kan du si at du er høygravid, kass uke.?

Skrevet

Det hadde jo vært det beste da, om han er festet...er tydelig at det er beina som sparker. Kjenner man noen andre store forandringer når de er festet da? Nr 2 festet seg ikke og husker ikke hvordan det var med første.

Skrevet

Man kan si man er høygravid fra man har 40dager igjen;)

Skrevet

Er vel mindre vanlig at de fester seg hvis det ikke er første gang, og hvis du har 2 fra før som ikke gjorde det skal det kanskje noe til at denne gjør det?! Den har det jo mye romsligere enn min;)

Jeg kjenner det i bekkenet at hodet er festa, kjenner skikkelig trykk/press nedover, og akkurat som bekkenet "utvider" seg. Et par ganger har det kjentes som om babyen prøver å bevege hodet, og det gjør innmari vondt!!

Men jeg trur du kan kjenne spark ganske langt ned og at det likevel kan være hodeleie. De er ganske akrobatiske også, de små luringene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...