Gå til innhold

Dere har herved blitt erstattet med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stieg Larssons bøker om Millennium.....

Jeg er helt hekta, klarer ikke å legge fra meg bøkene. Begynner å gjespe tidlig om kvelden og sier til min mann at; nei, nå tror jeg at det er på tide å legge seg altså..... ( ikke at han får noe glede av det, det er jo lesing som står på agendaen:))

Noen av dere som har lest bøkene?

Det er ikke akkurat avsluttende bøker, og jeg vet jo at Larsson er død.

Håper han avsluttet den siste boken sin med en god avrunding..

Hater spørsmål som henger i lufta og uferdige historier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg kastet meg over dem i januar og var ike tilsnakkende til i drøye 14 dager. ble bare mer og mer hektet og da jeg leste den siste klarte jeg nesten ikke røre meg uten boka oppslått i hånden!

Kos deg du og kom heller tilbake så fort som fy når du er ferdig :o)

Skrevet

Mamma er så hekta at jeg et øyeblikk tenkte at de har strødd noe vanedannende inne i bøkene, og søstra mi.... hun hadde boka med seg overalt. hun gikk tur med bok liksom... ha ha ha

så jeg vet ikke om jeg tør, for det der har man da ikke tid til :-)

Skrevet

Jeg synes det kan være en glimrende ide om du setter deg ned og leser den du dritgrei!

Tenker det bare hadde vært kjempefint om du bare ble sittende stille en liten stund, og rett og slett fikk en liten pause i permisjonen din :o)

Så løp avgårde og få lånt bøkene! (Du er jo ikke ute og går tur allikevel har du fortalt og inne er det helt greit å rusle rundt med en bok selv om den er på 500-600 sider)

Klæm fra

Skrevet

ha ha ha jeg går jo ikke tur, jeg vet ikke helt hva jeg gjør jeg, for jeg syns jo at jeg gjør noe hele tiden, men det stemmer kanskje ikke? hahaha så da kan jeg jo likegodt lese bok. Jeg skal bare lese ferdig "drageløperen" først, så skl du nok se det blir Larsson på meg og denne høsten.

:-)

Skrevet

Man må jo bare finne tid, Dritgrei:-)

Feks må jeg alltid opp i andre etg når jeg skal på do.. Da lister jeg istedet inn på soverommet, og er jeg heldig klarer jeg å pløye meg gjennom et lite kapittel før storebror begynner å etterlyse meg:o) Dessuten rydder jeg, bretter tøy, tørker støv, vasker gulver som en vind når Smulte har sovetid, for deretter å hive meg over boka..

Skrevet

Skjønner at vi blir byttet ut når du har fått fingrene i Stieg Larsson. Det er noen av de mest spennende bøkene jeg har lest i senere tid. De to siste gikk unna her mens de store var på skolen og minsten fortsatt sov flere timer sammenhengende på dagen. - Og jammen måtte han ligge og pludre en stund når han våknet også i den tiden :-)

Og Dritgrei,- du må lese Tusen strålende soler også, når du er ferdig med Drageløperen. Den er minst like god! Skal se du blir flink til å sette deg ned etterhvert :-))

Skrevet

Da må jeg nesten lese den først da, før jeg begynner på stieg larsson... :-)

Skrevet

Ja, Tusen strålende soler er kjempebra.

Jeg griner alltid når jeg leser gripende bøker, og Drageløperen og Tusen strålende soler var intet unntak.

Skrevet

så fint å få noen gode lesetips.

Jeg har forsøkt meg på drageløperen noen ganger nå, men den er liksom litt trå i begynnelsen.

Jeg skjønner jo at den skal være veldig fin, så jeg gir ikke opp :o)

Jeg er en ganske god lesehest nemlig, når jeg først setter i gang.

Det store problemet med gode bøker er jo rett og slett og klare å legge dem fra seg...

Men nå er det høst og mørketid, og helt superklart for å stupe inn i bokverdenen.

Tusen strålende soler skal skaffes, det samme må jo Stieg Larson da....

Og nye fine telysestaker til å ha på bordet hihi

Må jo ha litt stemning rundt boklesinga også :o)

Skrevet

Jeg har også lest dem med stor lyst. Den siste da Minstesnupp var innlagt på sykehus da hun var bitteliten. Med den spennende boka klarte jeg innimellom å glemme å følge med på om hun pustet...

Her står Saabye Christensen for tur tror jeg. Var totalt hektet på Beatles da jeg var 18-19. Dessuten den nevnte Tusen strålende soler. Var innom en bokhandel i dag og så opptil flere bøker jeg vil lese. Det er deilig med høst også :-D

Skrevet

Har nettop lest "de fire og han som gjør galt verre" av en norsk forfatter. Holdt på å le meg glugg ihjel!! Anbefales absolutt. Siste boka i trilogien er nettopp kommet ut, så alle bokhandlere burde vite hva du snakker om når du spør etter "de fire" Alle bøkene heter det samme, men med undertitlene begynnelsen, fortsettelsen og slutten...

Tusen strålende soler var ei kanllbra bok, håper jeg får drageløperen i julegave i år, så kan jeg kose meg med den også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...