Masaili <3 Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Vi har 2 barn, to tette med 23 mnd mellom. Nå er yngste blitt 2,5 år, og folk begynner å spørre når vi har tenkt å få nestemann. Da sier vi som sant er, at vi ikke vil ha flere. Møtes da av latter og hahaha, bare vent, dere er jo så unge enda. Om et par år så kommer nok nr 3 også skal dere se. Jeg er 23 og mannen min er 27, og ja, vi er unge. Men slik ting er nå, så har ikke vi tenkt å få flere barn. Ikke at vi ikke har økonomi, hus, energi eller mangler noe sånn sett, men vi er faktisk fornøyde med 2 barn vi, og føler oss ferdige med babyer. Ingen av oss kan tenke oss å få flere. Hvorfor kan de ikke bare tro på oss, og vise litt forståelse når vi faktisk ikke vil ha flere? Hvorfor skal folk være "bedrevitere" når det gjelder dette? Vi vet jo faktisk selv hvordan vi føler det... Flere som opplever det slik?
Elletuppa Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Ja opplevde nok litt av det samme, skulle da ikke ha flere barn. Alt av barne utstyr ble solg og gitt bort osv. MEN over 10 år etter første barnet så kommer lysten snikende, og til hele familiens glede fikk vi en fantastisk attpåklatt. .tror jeg vil si, man skal aldri si aldri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå