Liiiisa Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Er det mulig å la vere å ikke vite om fostervannet går.. ?? da tenker jg på om det i dusjen, d kan jo kanskje ikke vere så enkelt å vite d da.. Jeg har siste dagene fått litt panikk for dette skal skje meg og at jg ikke merker at vannet går... Åsså et spm til er det vanlig å kjenne mer bevegelser en spark nå på slutten, jeg er 36 uker på veg i dag
UnaH Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Tror det skal veldig, veldig mye til for at du ikke skal merke at fostervannet går. Det er MYE vann som kommer. En annen ting er å ha lekkasje. Da kommer det mindre, men da "siver" det ut over lengre tid, og du vil merke det når du ikke er i dusjen. Jeg tror også det er normalt at bevegelsene i magen blir noe mindre på slutten, da det blir trangere plass for babyen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Det er veldig forskjellig fra person til person... søsteren min hadde vannavgang, men det kom bare litt og litt. det fosset ikke som hos mange andre. men når hun kom på sykehuset så konstaterte de at det var vannet som hadde gått og ikke bare lekasje.
Frøken Linn Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Etter det jeg har hørt kommer det litt ann på om hodet er festet eller ikke... Men det er ikke alle fødsler som starter med at vannet går, tror det bare er 10% eller noe..
Liiiisa Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2008 ja når hode er festa da?? her er hode festa skjønner du =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå