Gå til innhold

Har dere hatt mange forskjellige jobber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Hvor gamle er dere?

- Hvor lenge har dere vært i hver jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du lage statistikk over det eller? for et snodig spørsmål. Kan si at jeg er 34 år og har vasket på den lokale barneskolen de siste 12 årene.

Skrevet

Nei skal absolutt ikke lage statistikk, men jeg er jobbsøker og når jeg var på intervju sist så reagerte de litt på at jeg hadde byttet jobb så ofte. Så jeg lurer litt på hva som er "normalt"

Håper det går bra for deg ;-)

Skrevet

37 år

5 arbeidssteder, gj. 4 år i hver

Skrevet

28 år gammel,har bare hatt en fast jobb så langt,denne har vart i to år

Skrevet

24 år..

Tja, har vel ikke jobba så veldig mye egentlig, brukt det meste av livet mitt til skole.. vgs og høyskole..

Men har jobba litt som bibliotekar, renholder, assistent i barnehage, lærer på vgs, vikarlærer på grunnskole..

Og nå jobber jeg 50% som styrer i barnehage, 30% som lærer og så mye jeg orker som ungdomsjournalist..

Skrevet

Jeg er 22 år, har jobbet siden jeg var 14, men litt mer fast siden jeg var 16..

Hatt 5 forskjellige jobber, inkl min nåværende.

Skrevet

Jeg er 41. etter at jeg var ferdig med den første delen av utdannelsen min, da jeg var 22 har jeg hat det samme arbeidsstedet, men der jeg først var ansatt er jeg nå eier. Mulig detteller som to?

I tillegg har jeg vært ansatt 3 ulike steder i studietiden. Delevis som praksis og delevis bare som ekstrajobb i tillegg til skole.

Skrevet

37, hatt samme interessante jobb i 17 år. Samme arbeidsgiver, men forskjellige oppgaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...