Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 svein er så jævlig kvalm.. kjenner jeg blir dårlig av å se han! ser ikke på programmet, bare reklamen.. og det er nok!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Vi hadde nok blitt kvalme hadde vi sett deg og.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 morsom du! synd det finnes sånne teite mennesker som deg i verden
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Jaha? Du vurderer et menneske utifra dets handlinger i løpet av 10-20 sek på tv, hvorfor kan ikke jeg gjøre det samme med deg??
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 og du som svarer HI....er det rart det er krig i verden?? Snakk om å hisse seg opp over en mening....ufff.......
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg svarte KUN for å lage et poeng, nemlig at innlegget var utrolig teit.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 når en voksen mann har drinken sin på t-skjorten sin, ikler seg høye hæler og står å vrikker seg på bar disken trenger man ikke mer enn 5 sek for å se at det er en kvalm person og vi har da sett han i flere sesonger, i flere programmer der han er akkurat like teit.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 er vel du anonym som svarer HI som gjør dette til et teit innlegg.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Så du tror reklamene eller teaserne til programmet viser de gangene han er en ålreit person? At de viser hvordan han er når han ikke er med på Charterfeber? Da kan jeg opplyse om at det gjør de ikke. De viser jo det verste, for å trekke seere. Er ingen fan av han selv heller, men har da litt større grunnlag for å komme med den "påstanden" enn at jeg har sett han på reklamen for Charterfeber...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 enig! synes hele prog er skikkelig fjernt. Og skjønner ikke hvorfor han der svein skal få så mye tv tid, det ene og andre progr, musikk osv.. Aldri sett eller hørt kleinere mann
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 jaja. du her din mening, jeg har min. og nei, jeg tror ikke han blir fremstilt som noe han ikke er.. har som sagt sett han i mange program der han er akkurat like kvalm. hvis noen kjenner han og kan overbevise meg om at han ikke er det så beklager jeg min påstand, men det tror jeg ikke før jeg ser det.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 Nå tenkte ikke jeg på deg da, du har jo sett programmene, men HI derimot har bare sett reklamene, DET er for tynt grunnlag for å uttale seg. Var det jeg ville frem til at var teit.
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 sånn som jeg har sett han på tv så tviler jeg sterkt på at jeg ville tilbringt så altfor mange timene med han.. rett og slett fordi at jeg ikke orker voksne mennesker med så til de grader energi.. men det er jo noen som syns det er sjarmerende.. å godt er det ikke alle som orker meg heller.. som er fryktelig sjenert en goood stund før jeg blir kjent med personen.. men jeg lurer på om han er klar over at han blir gjort narr av av tv3? for det gjør han jo..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 Svein får mye tv tid nettopp fordi han er den han er.. hehe.. Det er jo synd på mannen. Han forstår jo ikke selv hvor lite smart han er. Og sånt skaper jo underholdning
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #15 Skrevet 7. oktober 2008 jeg har sett tidigere program.. men ikke denne sesongen. og som skrevet lenger oppe, jeg har sett han i mye annet HI
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 7. oktober 2008 #16 Skrevet 7. oktober 2008 Syns at han virker som en veldig ok type. Snill og ærlig. Han kaller en spade for en spade for å si det sånt;) Men han er kanskje litt vel barnslig? Hadde ikke orka og vært sammen med han for å si det sånt, alltfor mye energi og festing!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #17 Skrevet 7. oktober 2008 Tro det den som vil... Jeg kjenner både svein og viggo. Viggo siden jeg var liten og svein i ca 5 år. De er trivelige karer begge to. Svein er stresset, ja, men han vet om det og sa selv, da vi feiret at han kom til finalen i sangstjerner, "jeg veit at jeg er sånn, men å forandre på det er vanskelig og jeg ville ikke vært meg sjæl om jeg sku vært en annen" Det har han rett i. Hvem vet vel at Svein Østvik er en kjempegod familiefar selv om han er helgpappa nå? Han er jo ansatt i tv3, så klart han dukker opp på tv.. Og dessuten... Hvem skal vi "normale" snakke om om det ikke finnes originaler??
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #18 Skrevet 7. oktober 2008 ............../.¯/)............(\`\ ............/....//..............\\....\ ........... /....//................\\....\ ...../´¯/…./´¯\.........../¯`\....\¯`\ .././.../..../.... /.|_......_|.\....\....\...\.\.. (.(....(....(..../.)..)..(..(.\....)....)....).) .\.... ............\/.../....\...\/................/ ..\................. /........\................../ ....\..............(............)............../ ......\.. ...........\.........../............./
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå