Gå til innhold

Olianna - er du her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du hadde svart på en tråd her vedrørende blødning og ville gjerne vite hvordan det gikk med deg.

Vi er nemlig i samme båt, gravid med ivf etter tre års prøving men idag kom det blod på papiret på toalettet. Er 5+1 idag..

Gikk det bra med deg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Luna!

Jeg har fått svar på prøvene mine i dag. Tok faktisk en blodprøve på fredag, altså dagen før jeg hadde litt blødning. Tok ny prøve i går, mandag.

Fredagens HCG var 3600, mens mandagens var 5500. I dag tirsdag er jeg 5+6. Ringte til Fertilitetsklinikken i Porsgrunn, og de sa stigningen var bra. Jeg syns den virket lav jeg da, for har lest den skal fordoble seg annenhver dag. Men jeg får slutte med "selvdiagonistikk" på nettet og stole på det legen sa.

Har slått meg nogenlunde med ro med svaret. Skal på ul 17. oktober, så kommer nok til å være litt nervøs frem til det.

Det var ikke mye blod på papiret, så jeg kan liksom ikke skjønne at det skulle være nok til at det gikk galt. Bekymrer meg mer for brune/svarte crinonerester som har kommet nå de siste dagene.

Har du kontaktet sykehuset ditt eller? Er vissnok ganske vanlig, så syns det er rart ikke sykepleierne har fortalt at det kan forekomme, og at det ikke trenger å være farlig.

Ønsker deg lykke til, og håper at du finner svar på det fort. Grusomt å gå sånn i usikkerhet!

KLem Olianna

Skrevet

Takk for svar, høres jo ut som om alt er i orden hos deg,så det var jo bra. Hvorfor fikk du ikke UL tidligere da? jeg vurderer privat UL hvis riksen ikke tar meg inn i morgen el de nærmeste dagene. Prøvde å ringe idag, men da var tlf.tiden over så må prøve igjen i morgen.

Har ikke kommet mer blod, men har noen underlige murringer som jeg synes virker litt farlige.. huff..

Blødde du bare den ene gangen elle har det vært mer??

Krysser fingrene for deg: )

Klem

Skrevet

Vi har hatt forsøkene våres i Porsgrunn, men bor i Oslo, så jeg tar ul hos en gynekolog i Oslo som samarbeider med Porsgrunn. Har rett og slett ikke ringt og bedt om tidligere time. Får holde ut i 10 dager til.

Jeg blødde bare noen timer på lørdag. Ikke sett noe etter det heldigvis.

Krysser fingrene for deg og, og at du får undersøkt det snart! Hold meg oppdatert da!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...