*gruffalo* Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hva var det han ene ga silje (eller hva hun heter) helt i starten? Eller sa til henne? Så bare at han tok henne med seg...men fikk ikke med hva som skjedde etterpå...
Alba44 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Han ville fortelle at han hadde mistet faren sin og at familien betydde mye for han.
Mammaen til Isak Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Så det er fler enn meg som ser på, ja ) ...dere, han der Thomas som er å dater Silje, er det fler enn meg som har sett han før eller?....lurer så fælt på hvor jeg har han fra )
mamma for andre gang:) Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Han som var med på Sjarmørskolen på tvNorge dere tenker på? hehe
*gruffalo* Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2008 Det lurte jeg også på...så gikk det plutselig opp et lys, hehe;) Han var med på sjarmørskolen:) Det der med sigurd sollien
Mammaen til Isak Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 ÅÅaa, ja selvfølgelig, det er der jeg har han fra... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå