Gå til innhold

argh trenger et råd ang mannebeinet "mitt"!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke engang hva vi har eller ikke har lenger..

men han flyttet ut for fire uker siden. for en uke siden snakket vi sammen for første gang og ble enige om å være kjærster og ses og se hvordan ting utvikler seg. så skulle vi ses på torsdag, MEN han ble syk og kunne ikke. så hadde han barna sine i helgen og da vet jeg det er mye styr så forventet ikke å høre noe..

MEN idag er det tirsdag og jeg har ennå ikke hørt noe.. skal jeg vente eller ta kontakt, han sa han skulle ringe når han var bedre.. og jeg vil jo ikke mase.. men en liten telefon kan han vel ta selv om han ikke er bedre???

skjønner meg ikke på menn jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm... har du lest boken he is just not that into you? hehe. Nej huff, jeg vet ikke jeg...men han høres jo ikke helt "stabil" ut å ha et forhold til da. :(

Skrevet

hehe. nei ikke lest boka, og han som overtalte meg til å ikke gi oss opp da, men kan jo lure ..

og er enig i at han ikke er stabil, hadde jeg ikke hatt barnet hans i magen hadde jeg ikke ofret han en tanke mer for mange uker siden for å si det sånn ;)

Skrevet

mm, skjønner jo at du vil prøve alt når du er gravid da.. men du skal jo ikke måtte sitte der å vente på at han skal bestemme seg hvordan han vil ha det da! :klem:

Skrevet

du har så rett så rett :) får bli enda litt flinkere til å gi slipp og innstille meg på samværs avtaler ;) alenemor rollen er jeg jo go på hehe ;)

klem til deg også!!

ps. synes forresten det er veldig hyggelig å lese at du og fanten din har det så bra, match made in heaven har jeg forstått :))))))

Skrevet

white

haha, ja vi har det fint men om vi er en match made er jeg ikke så sikker på da. Vi har begge måtte omstille oss mye, men det var vi jo begge villig til da. Da har jo ting lett for gli litt lettere. ;D Forelska er jeg enda, selvom det er 2 år siden vi møttes for første gang..og det er jo deilig. :D

jeg har også vært god på alenemor-rollen.. litt for god sikkert. ;p vanskelig å slippe andre til.. men jeg prøver, jeg prøver. hehe.

Skrevet

vet du stinker, det er der vårt hovedproblem kom, at jeg ikke klarte å la han slippe til og samme med han, vi ble ikke en enhet, levde sammen som to single.. så om vi skal få det til må det mye omstillinger til.. ikke sikker på om jeg er klar, eller han... litt synd å finne ut etter at vi venter barn, men mye man lærer i feil rekkefølge desverre :)

godt du er forelska, håper jeg også kjenner det når jeg ser min igjen, da skal jeg være villig til å jobbe hardere, men nå er jeg bare nummen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...