Gjest nickedokka Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Disse seriene som jeg synes er i overkant pedagogiske, små einsteins og den letinga etter skattøya som var i dag, de slår jo virkelig an=) Vesla sitter i sofaen og nikker og rister på hodet, klapper og styrer. Helt oppslukt! Kjempebra. Og så er det jo så herlig som de suger til seg kunnskap. I morges, mens vi tok på oss støvlene, kunne hun fortelle at "Laban er glovarm, altså. Så varm at vi faktisk dør!" med et veldig dramatisk tonefall og ansiktsuttrykk. Måtte litt i tenkeboksen, har aldri sett så skummelt varme seigmenn;) Men hun snakket selvfølgelig om lavaen! Og den er glovarm. For det hadde venninna sagt, så det så!=) Så herlig levende, altså!
blond Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 De er kjempesøte de små! Jeg sniktitter på dem når de ser på barnetv og nærmest sitter i skjermen helt fjern fra min virkelighet.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Ja det er kjempe skjønt!! Begge mine gleder seg så til tirsdagene når Dora kommer på barnetv.. Særlig minste, hun spør ofte om det er tirsdag for da vil hun se Dora.. Og begge sitter og roper til tv, er helt med.. Og idag lærte de ett engelsk ord....big.... og når tvn var av så snur gutten seg til meg og sier, nå kan jeg jo bare kalle magen din for big, for den er jo stor.. hehe:) Så herlig den med lavaen..Skjønne barn..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Huff, synes barne tv er bare teit nå for tiden. Jeg likte barne tven som var før som barna lærte noe av, som portveien 2, sesam stasjon ol. Synes disse med tinkel winkel, honkel ponkel og hva i all verden de nå heter disse raringene, i tillegg til teletubbiene, var ikke de jeg mente nå egentlig. Drømmehagen, heter det visst. Greit at ungene er helt oppslukt, men de vet jo ikke om noe annet. De har jo sluttet med byggmester bob og slikt som var da eldste var liten, noe han og jeg elsket å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå