Gå til innhold

Ultralyd i morgen - er så redd..!! ( har tidl hatt 2 sa..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen andre som har vært livredd for ultralyd..?? Er uke 12+4 så vet strengt tatt ikke om jeg er på 2. trimester men... Skal på ul i morgen kl 14,,,

Jeg har tidligere hatt 2 sa og ble gravid denne gang rett etter den siste 12.7 og jeg er bare så redd så redd for at ikke alt skal være bra i morgen..

Sukk. Selv om det har vært helt annerledes denne gangen enn de andre gangene og jeg har masse symptomer... Føles som om hele livet mitt avhenger av hva som skjer i morgen, jeg vet at det er store odds for at alt er bra, men jeg kan nesten ikke tro at jeg skulle være så heldig denne gangen.. Så slitsomt det noen ganger er.. Jeg prøver si til meg selv at dersom noe hadde vært galt ville kroppen min skilt det ut denne gangen også.. Jeg har også en herlig unge fra før..

Jeg måtte bare lufte tankene mine litt, takk til dere om noen gidder å svare.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

Det går helt sikkert bra.. Du er engstelig og det er jo fordi du har opplevet 2 sa den senere tid.. Nå har du gått vel 12 uker og oddsen for å aborterer er liten nå.. Og det er jo riktig det du sier at kroppen støter ut når noe er galt..

Jeg ønsker mor og barn lykke til,-)

Skrevet

Masse lykke til:-) Du skal nok se at det går veien denne gange...;-) Hold oss oppdatert da!!!!

Skrevet

Hei :)

Skjønner at du er litt redd da ja, men det går sikkert bra:)

Tankene går til deg, lykke til:)

Skrevet

Lykke til på UL!:)

Jeg hadde en sa og en ma før denne graviditeten. Nå er jeg 26 uker på vei og alt ser ut til å gå greit. Håper det samme gjelder for deg! Det MÅ jo gå bra en gang..:)

Skrevet

skjønner at du er engstelig, det er helt naturlig!

men sjansene er veldig store for at alt er normalt! =)

tenk at du endelig skal få se den lillle i magen, slik at du kanske kan senke skuldrene litt, og nyte graviditeten! =)

Skrevet

Hvordan gikk d??

Skjønner så alt for godt hvordan du har d!

Jg har abortert 5 ganger på under 2år siden jenta mi kom til...

Denne gangen har jg vært så sinnsykt nervøs, og hver gang jg har vært på ul, har jg følt meg skikkelig ille!! Vært nervøs dag og natt, kjen t etter symptomer hele tiden, rett og slett vært helt forferdelig.

Men nå er jg 19+4 uker, og begynner og slappe litt mere av nå på at d endelig, og forhåpentligvis går vår vei nå:)

Skal på ul igjenn imorgen... og kjenner at jg er fryktelig spent.

Nå kjenner jg jo så tydelige spark og bevegelser at jg vet jo at d er liv inni magen, men d er alt d andre de kan finne ut som er galt.

Er alle organer som d skal osv.

Men krysser fingrene for at d gikk bra m deg på ul:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...