Gå til innhold

Spørsmål om Babywatcher!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig har dere greid å høre hjertelyden på babywatcher? Jeg har ikke prøvd enda, og er 10 uker. Noen som har hørt i uke 11 eller tidligere?

Takk for svar,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisan... jeg lånte en slik av en veninne, men brukte den ikke før jeg hadde ca 4 uker igjen..... er ikke vits å bruke den tidligere, da begynner du nok bare å bekymre deg uten grunn å sånn... men er veeldig grei på slutten.. Da jeg begynte få svangerskaps forgiftning var d veldig greit å sjekke sånn innimellom :)

Skrevet

Heisann

På besøk fra 3.tri. jeg :)

Jeg kjøpte min babywatcher i uke 10, og når jeg var 10+1 hørte jeg hjerteslagene til lillegutt for første gang. Jeg må si at det er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort. Hver gang jeg har vært bekymret, har det bare vært å finne den frem og høre at han lever. Kjente ikke spark før i uke 20 og hadde noen småblødninger i uke 12, så for meg har den vært helt uunnværlig. Brukte den faktisk her i forrige uke, for nå mot slutten er babyen utrolig rolig i perioder, og da var det godt å høre at hjertet slo som bare det.. Kan absolutt anbefale å kjøpe en babywatcher :) Fikk tak i min for 800 kr på finn.no

Lykke til :)

Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*
Skrevet

Jeg har også gått til innkjøp av en babywatcher.

ikke fordi jeg er engstlig denne gang, men fordi jeg hadde en utrolig rolig baby på slutten sist og en morkake som var plassert foran som gjorde det vanskelig for meg å kjenne spark :) det ble mange turer på føden for å sjekke spark ja!!

Har også nå funnet ut at jeg har gbs oppblomstring i skjeden, så er satt på antibiotika, så blir nok endel sjekking av hjerte alikevell ja :)

Kjøpte min nesten ubrukt i originalpakka på finn.no for 500 kr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...