h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 hadde jeg bare vist hva det var?
blond Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Lesepass er en ordning på skolen til gutten min. Det er et hefte til å skrive opp bøkene han har lest. Vi skriver opp tittel på boka, forfatter og smilefjes etter om han likte den, syntes den var helt grei eller om den var kjedelig. Så signerer foreldrene og han får stempel av læreren eller på biblioteket. De bytter bøker en dag i uken, men han kan også skrive opp andre bøker han leser hjemme. Poenget er å stimulere til økt leselyst.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Hørtes intressant ut, men tror ikke jeg hørt om noe slikt her desverre:(
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Tror de hadde noe sånnt i 1 eller var det 2 klasse.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Min går i første nå, har ikke hørt noe om det.. MEn hørtes veldig bra ut, bra å stimulere til lese lyst. Min liker veldig godt å bli lest for, så vi prøver å lese litt hver kveld..
blond Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2008 Det er visst veldig populært. De kan få stempel av læreren også og får diplom for hver 10. bok de leser.
Korse76♥ Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Hos oss er det ikke så veldig populært. Hun bruker en del tid på lekser, og i tillegg kommer da den lesinga som en lekse føler hun. Det er et fint tiltak, men ikke alltid så kjekt for de som sliter med lekser fra før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå