Gå til innhold

Mamma til salgs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg mektig lei av at hver eneste gang jeg ser mamma så sier hun hvor stor jeg har blitt. Hun kommenterer ikke noe annet med graviditeten enn hvor stor jeg er. I dag sa hun oi du er jammen blitt enorm nå. Forrige gang var det: jeg syns jammen magen din vokser ennå jeg gitt, med et oppgitt sukk. Jeg blir utrolig lei meg, det er jo tross alt mora mi. Jeg har bare lyst å si at ja noen dager føler jeg meg kjempe stor og stygg og feit så tusen takk for at du sier det så ofte!

Uansett hun er nå lagt ut for salgs til høystbydende !...

Litt av en syte innlegg, men godt å få ut litt gruff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :)

Jeg skjønner deg så godt, selv om ikke akkurat mamma`n min er sånn.. men andre er det.. andre som jeg faktisk ikke kjenner så godt.. de tar seg den friheten å kommentere størrelsen på magen!! Det er utrolig irriterende, og jeg blir sur!!

MEN det sies at de ikke mener noe stygt med det, at de bare ikke tenker seg om.. så vi må bare tro på det, og prøve å smile når noen kommenterer frodigheten vår!

Skrevet

Kan få med min også -til samme pris!!!!

Ringer hver dag hun nå, også er det liksom heeelt andre ting hun skal snakke om, men på slutten av samtalen slenger hun på; ja for det er vel ikke noe nytt om fødsel?

Neste gang svarer jeg "joda, h*n ble født i gårkveld, men vi tenke å vente et par dager med å si fra!!"

Skrevet

Skjønner godt du blir lei sånne kommentarer. Det irriterer meg også at folk kommenterer størrelsen. Om hun er oppgitt for at magen fortsatt vokser, er det jo idiotisk. Det er klart barnet skal fortsette å vokse, da ville jo noe vært veldig galt! Du får bare tenke at det er hun som har for lite som pågår i hodet hennes til at hun kan komme opp med andre samtaleemner, jeg har en svigermor som er sånn;-) Så jeg skjønner absolutt irritasjon. Meeen så kan det jo være at selv om hun gnager om størrelsen, så er det kanskje ikke negativt ment. Kanskje det bare er ment som en konstatering om at ja du er større enn før. Akkurat som om noen bare må kommentere været. Sånn velger jeg iallfall å ta det når svigermor kommenterer magen min, selv om jeg hater det og irriterer meg ihjel over henne;-)

Skrevet

så uomtenksomt av henne, som tross alt er mamma selv. Kan du ikke si det til henne da, at du synes det er slitsomt og sårende at hun kommenterer dette hele tida, så kanskje hun slutter.

Tror folk generelt har lite å si, så de kommer med slike standard strofer for å være hyggelig...tror dem.

det er iallefall de samme spørsmålene som går igjen, så det virker som om folk blir litt satt ut og mangler ord

- men du, snart er magen liten igjen......for du er snart i mål, husk det og da glemmer du alt dette ;o)

lykke til

Skrevet

min mamma tror hun "vet" og kan "bestemme" når bebisen skal komme, og kommer gjerne med en kommentar på at det passer best da og da...herreguuud, blir så lei - så sa i fra - SLUTT! da er det verre med svigermor som kikker på meg og lurer på, med et smil, om ikke ungen har kommet. ehhh, morroklompen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...