Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 ....et foreldrepar med en liten på ca ett år, sittende på en flyplass, og moren satt og drakk vin? La oss si på formiddagen eller ettermiddagen.
Snupi27 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 ehm... ingenting..?? jeg syns da ikke man skal blir helt hysterisk heller.. går da an å kose seg med et glass vin..
Yrha Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Er det meg du har sett, eller? Isåfall så må jeg beklage for det støtende synet, jeg skal virkelig skjerpe meg!
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Tror jeg hadde tenkt at ' du og du så deilig det der så ut!'
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Så koselig de har det da. Hva er problemet Hi?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Hadde jeg vært en ekte dibber så hadde jeg ringt barnevernet,men siden jeg ikke er det så hadde jeg tenkt at gud det så godt ut.
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Hehe:-) Det var bra. Problemet er at jeg har ekstremt flyskrekk og må ha MINST tre glass vin innabors for i det hele tatt å våge å sette meg ombord i et fly. Bare lurte på hvordan andre ser på det når jeg reiser med barn. Innbiller meg at jeg får stygge blikk. Pappaen er jo med og er edru da.
Gjest -<<- Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Sikkert "helvetes SAS," synes det bruker å være mye det det går i når jeg er på flyplasser. Vindrikkende småbarnsforeldre hadde jeg neppe ofret en tanke selv om jeg stod og stirra rett på dem.
Jenta_00_ Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Da må jeg nesten spørre.. var det rødvin eller hvitvin? For syns det kan bli litt blæh med rødvin midt på dagen, det er jo som regel det jeg drikker til middagen(hvis jeg skal spise biff, lasange, osv) mens hvitvin kan jeg drikke fra morgen til kveld =D så hadde nok tenkt "guud så nam, det fikk jeg også lyst på"
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Hadde nok vært hvitvin ja. Har prøvd kombinasjonen rødvin og flyskrekkstress før, resulterte i migrene i to dager. Dårlig start på ferien, kan man si. Men da tar jeg noen glass uten å føle meg uglesett, hvis det er greit i dibs verden, er det nok greit ellers også;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå