Gå til innhold

vil forby spedbarn på fly...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, jeg synes folk er helt utrolige jeg altså.

Dette MÅ jo være folk som ikke har eller har hatt barn!

Det er faktisk MYE som irriterer meg mer når jeg sitter på fly men jeg synes ikke at norwegian burde forby

- Folk som lukter svette

- Folk som lukter røyk

- Folk som har dynket seg i parfyme

- Folk som snyter seg offentlig (noe av det værste jeg vet)

- Folk som snakker og ler høyt

- Folk som bruker både sitt eget sete OG ditt, (dette er gjerne menn i dress som er SÅ viktige at de må ha to meter klaring rundt seg for å taste på pc osv)

- Folk som protesterer fordi de må skru av tlf

- Folk som dulter og hamrer i seteryggen din

- Folk som kaster seg ut i midtgangen og begynner å rive bagasjen sin ned med en gang flyet stopper sånn at andre tolmodige sjeler får både jakker og bagger og taxfree poser osv i hodet *argh*

Et lite barn som gråter pga dotter i ørene har jeg full forståelse for faktisk, men irriterende voksne mennesker (i mine øyne) får ikke like stor forståelse.

Likevel skjønner jeg at det hadde vært urimelig av meg å forlange at disse menneskene ikke fikk lov å fly.

At noen vil betale mer for å få sitte i en rolig sone av flyet derimot kan jeg godt forstå :) det må folk få lov til.

Skrevet

Utrolig. Var ikke særlig barnevennlig selv før jeg fikk barn, men barneskrik på fly har jeg aldri brydd meg om. Foreldrene kan jo ikke bare reise seg å gå heller da.

Skrevet

Kan legge til en ting på listen din som irriterer meg (i tillegg til alt det du har skrevet).

- Folk som reiser i singlet og shorts som klistrer armen, låret og leggen inntil deg, og/eller bøyer seg over deg, for å plukke opp ett eller annet eller peke på noe, slik at du får armhulen deres i ansiktet, grøøøøøssss:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...