Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hva tror dere om det? vi skal gifte oss neste sommer,men har også lyst på nr 2 neste sommer..det var planen fra start,så fridde han og vi tenkte utsette nr 2 til sommer etter bryllup..men nå lurer vi litt på å sette igang forsøk fra neste uke faktisk... alkoholen kan jeg klare meg uten,det jeg tenker på er faktisk brudebildene..hehe..sikkert 100 kg og kembo nese..skal jo liksom være på "det fineste" på brudebildene da.. noen som har/skal/kjenner noen? ville de/du heller ha ventet med en av delene?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Tja, det er vel et valg hver enkelt må gjøre for seg selv... For hvert barn man får, går man 9 mnd av livet som gravid. Jeg ville ha valgt et annet tidspunkt å gifte meg på enn akkurat disse 9 mnd... Greit å være sikker på at kjolen sitter bra og ser fin ut, slippe kvalme, bekkenløsning, og mange kilo ekstra pga vann i kroppen. Men det er meg...! Det eneste jeg ville passet på er at bryllupsdatoen lå langt unna termindato Ganske kjipt å sitte med kynnere under middagen, eller at vannet går i kirken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå