GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Det går jo an å spise krabbe når du er gravid, så lenge det er det som er i klødna du spiser, å ikke i skallet.. Men hvorfor det? hva er fosjellen? Spiste krabbe nettop, det fra klødna sefølgelig, mn blir jo litt bekymra/forvirra når vi ikke kan spise alt i krabben.. Flerre som har spist krabbe mens du var gravid?
Fiola Biola Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Vet ikke hvorfor det er slik. Har spist krabbekjøtt fra klørne i alle fall. Er ikke så redd for at det gjør noen skade med kjøtt fra klør selv om man ikke skal spise innmaten. Regner med det har sin grunn, selv om ikke jeg vet den.
Phu Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Akkurat dette spurte jeg legen om i sommer og jeg fikk da som svar at alt lyst kjøtt i krabben kan vi spise med god samvittighet, men det som er i huset skal ikke spises fordi det er der alle avfall stoffene ligger. (å det stemmer jo er jo der vi tar bort drittposen og hjellene ) Så brunt krabbe kjøtt skal ikke spises pga barterier....... Spis krabbe klør så mye du vil det sa iallefall min lege og hun undersøkte ekstra og ringet meg opp igjen på ettermiddagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå