Gå til innhold

skjønner ingenting!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vært slutt med BF i litt over en måned nå. Den første uka etter at det ble slutt var han meget sint på meg, helt uten grunn. Etter to uker ville han ha oss begge til han, har vært der i litt over en måned nå. Har spurt han hva som skjer med oss, han sier bare han trenger tid. Vi blir ikke sammen i dag, ikke neste uke, ikke neste måned, men kanskje den måneden, eller den, eller den!!!!?!!?!?! Spurte om han på om han med hånda på hjerte kunne si om det aldri kom til å bli oss to igjen? nei, det kunne han ikke da. Nå vil han at vi skal bruke avtalen vi ble enige om på meklingen, å at jeg flytter hjem igjen. hva er det han vil da? har spurt han, han vil ha tid, blablabla. Plutselig kan han skifte mening igjen, da vil ha ha oss her.. fader, er så lei av ubestemte mannfolk. Ser jo ut som om han vil ha meg/oss tilbake, men er usikker. IGJEN!

er dritt lei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det som om at han vil ha deg på gress..

Skrevet

siden han maser om at han trenger tid hele tiden så syns jeg du faktisk skal det..

ikke flytt inn til han og ikke bryt avtalen som ble laget på meklingen.. sånn her kan han da ikke fortsette og du skal heller ikke finne deg i det..

Skrevet

Dump han. Hvis han virkelig vil ha deg, blir han redd for å miste deg, og kommer krypened tilbake. Hvis ikke er det nok et tidsspørsmål før han stikker for godt.

Skrevet

Du må i hvertfall ikke mase. Hvis han er usikker er det ingenting mer frastøtende enn masete kvinnfolk.

Skrevet

I den tiden vi har vært her har vi hatt det kjempefint. oppført oss som om vi var sammen igjen, vi har kysset, klemmet , ligget i armkroken til hverandre, ja sånn som normale par gjør, Alle andre ser på oss at vi ahr det kjempefint å at de tror vi er sammen igjen. Jeg tror han er redd, eller at han faktisk trenger mer tid da som han sier. Jeg vet ikke jeg nei. At han stikker for godt har jeg vanskelig for å tro at han gjør, jeg maser ikke på han.

Nå har han nettopp fått seg ny jobb, å det er kun jobb som står i hodet på han for tiden. Vi har en venn som her veldig ofte på besøk her, å han har merket hvor selvopptatt han er, han tenker kun på jobb, men han har å merket at vi har kommet et steg viderere, han har lurt flere ganger på om vi ahr blitt sammen igjen for vi oppfører oss sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...