Banshee Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Rød vognpose altså? Vognen er svart. Blir det jentete?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg syns ikke det, men det er jo typisk at "fremmede" tar feil da. Snuppa mi hadde mørkeblå dress og rosa lue og alle antok da at hun var gutt, hehe. Gjør ikke meg så mye da, så jeg kunne godt hatt rød pose til gutt )
Eve Dallas Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 NEI!!!! Det er ikke jentete med rødt til en gutt, det er veldig fint! Hvorfor ikke la alt være rødt? Rødt er ikke en farge forbeholdt kun for jenter. Rosa er vel kansje ikke noe man kler en liten guttebaby opp i, men ingen hindring når gutten er blitt større.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Vi har gutt og vi har knallrød vogn, med tilhørende rød vognpose. I tillegg har vi en rød Lammy XL til den andre vogna.
Banshee Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2008 Fint ) Jeg syns selv at det ikke blir for jentete nemlig og jeg sliter bigtime med å finne odenwalder på finn i sort eller lys beige. Nå har jeg sendt melding på en rød en... men de er vel solgt regner jeg med. Sukk, jeg som gjerne vil ha en pose til :o/
Raych Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Synes rødt er veldig fint til gutter jeg:) Blir mer enn nok av litt mørke, dystre farger til gutter.
Banshee Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2008 Flott, da får jeg håpe jeg får svar fra finn.no damen om hun har igjen en pose til meg eller ikke )
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Eneste fargene som er for jentete i mine øyne er rosa og lilla
Nattinatta Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 nei rødt kan gutter godt bruke! favoritt boyen til lillegutt er rød! eller mor sin favoritt body er det vel... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå