Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Starter en ny tråd jeg damer..begynte å bli veeeeeeldig lang den andre vi hadde!! Hva tror dere ang treffet da? Får vi tatt noen avgjørelse?? Eller skal bare en av oss skjære igjennom å si at det blir en dag... :)
TullHøna Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Som tidligere sagt så er jeg veldig fleksibel når det kommer til treff! Hadde jo vært morsomt om vi var fler enn to som kunne og, jo fler jo bedre! Så om ingen andre kan på fredag kunne vi jo prøvd å finne en annen dato? Uansett, dette er litt opp til dere andre.. Jeg er med samme når det blir!
Marianne83 Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg kan på dagtid på mandager, tirsdager og onsdager. i 12-tiden passer bra. Enig i at det er flott å bli litt kjent med flere som skal gå hjemme i noen måneder! Og bedre jo flere vi er!!! Hva med å sette opp et treff tirsdag 21. oktober kl 12:00 på Blåmann? Når det er litt tid til, får flere muligheten til å bli med... (om det er noen som ikke kan på dagtid i det hele tatt, kan vi vel tilpasse dette?)
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er med Tirsdag den 21 oktober vettu! :) Morro!!!!! Legge ut en egen link om dette da kanskje.... så er det kanskje enda fler som blir med også!!!
Marianne83 Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Flott!!! Fikk litt ånden over meg og la ut treffet på BIM-treff siden jeg! Og så har jeg startet en tråd der... Litt moro om alle som skal være med taster det der og... Håper vil blir en del jeg...
TullHøna Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg blir også med!! Og hurrahurra, jeg har fått time til 3D ul den 17, så da har jeg to ting å se fram til...
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2008 Hei Tullhøna!! Når har du fått time den 17 ?? Klokkeslett altså...haha.. Jeg skal også nemlig den 17, har time klokka 1100 jeg da! Hehe..så morro!!! :)
TullHøna Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 Ååå, jeg har ikke før kl 1500! Synd, kunne jo møttes på venterommet;) Men så gøy, oppdater meg da! Jeg gruer og gleder meg veldig om hverandre, og prøver hardt å ikke ha for høye forventninger!
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2008 Dytter litt jeg! :)
MissUnderCover Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 må bare skjære inn her, jeg er fra Raufoss v Gjøvik, men jeg var på3D i gå, og det er det morsomste jeg vet, er så DEILIG å "hilse" på lillemann der inne.. Gled dere!!!!
TullHøna Skrevet 17. oktober 2008 #11 Skrevet 17. oktober 2008 Prinsesse i magen, hvordan gikk det på 3D idag??? Vi var der, fikk sett litt og bekrefta at det er ei lita jente! Men hu var veldig vanskelig igjen, hadde både en fot og begge armene foran ansiktet såklart, så fikk ikke sett så mye som vi håpte! Men fikk jo med endel bilder og filmsnutter, og er alt i alt kjempefornøyd!! Angrer hvertfall ikke;)
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. oktober 2008 Hei hei!! Vi er også kjempe fornøyde! Deilig å få det helt bekreftet at det var ei snuppe..han satte den dingsen rett på rompa, så var helt umulig å ta feil.. til og med gubben måtte innrømme at detta var ingen tut!! hehe!! Snuppa lå også å veiva fryktelig med armene foran ansiktet..men fikk som du sier, en del fine bilder allikevel! Storesøster syns iallefall det var fryktelig morro å se..samma med mommo og moffar! Har dere tenkt på navn eller? Hos oss har storesøster bestemt at snuppa skal hete Synne !!
TullHøna Skrevet 18. oktober 2008 #13 Skrevet 18. oktober 2008 Så gøy! Hehe, han virka ganske sikker på at det var jente her og, så nå er vi helt innstilt på det! Synne er nydelig, det er et av de vi har hatt oppe til vurdering her i huset og! Også så morsomt at storesøster får bestemme;) Her ser det ut til at det blir ei lita Edda Henrikke, er hvertfall det vi har vært enige om lengst;) Synes navn er utrolig vanskelig, men satser på at det blir det! Edda liker vi begge to, og Henrikke er oppkalling:)
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. oktober 2008 Bra du dytter litt.. :) Ses i morra!! Bare å se etter store mager.. hehe!!
Marianne83 Skrevet 20. oktober 2008 #16 Skrevet 20. oktober 2008 Hvis du går inn på profil siden min og sender meg en melding, kan jeg gi deg mobil nummeret mitt... da går det ann å ringes da det kan være flere på blåmann midt i lunch tiden med stor mage...
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 20. oktober 2008 Har sendt deg melding nå! :) Send meg en sms eller noe da vettu..så har vi nummerne!! :) Har gjort det samme til deg også TullHøna!!
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 27. oktober 2008 Hva skjer a damer?? Vært fryktelig stille på disse fronter... :) Takker for et svært så hyggelig treff Marianne! Nå er det ikke såååå skummelt å møte deg igjen vettu!! :) Håper dere andre blir med neste gang!!! Kan ikke dere spytte fram noen nye datoer da..jeg er stort sett ledig hele tiden.. 100% sykemeldt !!! Ellers går det greit her.. Sover svært lite..noe som kan prege dagsformen til tider...men det går vel greit det og!!!
TullHøna Skrevet 27. oktober 2008 #19 Skrevet 27. oktober 2008 Uff, lite som skjer, og veldig usosial om dagen merker jeg! Begynner å bli sliten og sover dårlig om natta. Magen er i veien, og ryggen verker! Usj... Men ellers er alt bra, tulla spreller og jeg vokser! Merker at jeg ikke er skapt for å gå gravid, klarer ikke kose meg med graviditeten sånn som jeg ser mange andre gjør. Såklart, det er kjempestort, og jeg gjør det gjerne igjen, men jeg kommer ikke til å savne hverken magen eller sparkene tror jeg... Men i morgen er det kun 100 dager igjen, begynner jo å se en ende på dette ettersom tida flyr! Dere hadde det hyggelig på treff ja? Var så utrolig synd jeg måtte avlyse, men sånn er det når sjefen er på elgjakt! Nå er han tilbake, og da er det enda litt lettere å komme seg unna, så jeg blir med neste gang!
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #20 Skrevet 28. oktober 2008 tar ansvaret jeg... og Dytter litt... Dytt dytt!!
cessan30 Skrevet 29. oktober 2008 #21 Skrevet 29. oktober 2008 Hei Lillehammer frøkner! Jeg går over i 2 trimester i morgen faktisk... Dere har nok kommet ganske så mye lenger enn meg. Men jeg lurer på om det er noe sted på Lillehammer hvor man kan bestille privat UL? Flyttet hit fra Gjøvik i fjor, og er fryktelig lite kjent i privatpraksis på Lillehammer. Setter stor pris på svar )
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #22 Skrevet 29. oktober 2008 Hei du!! Her er alle velkommne uansett hvor mange uker man er på vei.. Hihi!! Tror ikke det er noen plass du kan bestille privat UL her på Lillehammer, mener du må ha henvisning fra legen din for å komme inn til en av gynekologene her! Men jeg selv har vært hos Mjøskirurgene på Gjøvik..Absolutt å anbefalle!!!! :) Tok 3D UL der, koster jo litt, men helt klart vært hver eneste krone!! Hvis du googler Mjøskirurgene tror jeg du får nettsiden demmers! Lykke til!! Håper du holder deg her hos oss da..Vi skal prøve å få til ett par treff til føre jul! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå