Gå til innhold

Bare et lite tips...til noen kanskje....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd å bli gravid i over et år nå....og endelig klaffet det!

Jeg røykte,skulle self slutte med en gang jeg ble gravid....men følte jeg måtte ha noe å kose meg med i den lange ventetiden.Ihvertfall etter hvert negative svar!

Eggeløsningen hadde jeg som regel i helgene og da førte det jo med seg ekstra kos med vin og røyk osv.....

Men en uke før siste eggeløsning sluttet jeg helt med røyken...vi begge holdt oss helt unna vin og sånt...og prøvde å spise sunt! (drakk masse grapefrukt juice og-meierienes sin rosa)

Kanskje dette er helt tilfeldig ....men jeg ble ihvertfall gravid etter denne gang.

Lykke til, til dere alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det var det som måtte til for DEG. Jeg trur at alle har det forskjellig. og det som hjelper for en ikke nødvendigvis hjelper for alle andre.

Jeg har ihvertfall ikke røyk eller drukket, spist sunt og drukket grapefruktjuice i ihvertfall 6 mnd og ingen spire enda :(

Må finne ut hva som funker for meg. Har prøvd mye, føles ut som alt. og ingenting har skjedd enda. neste uke hvis tr kommer, blir det legetime på meg. Bare for å sjekke at alt er bra med oss begge. Håper det da :)

Skrevet
:) så flott da! vi gså røyker:( har denne gangen trappet veeldig ned og tar vel max 5om dagen.. siden jeg begynte på pergo denne mnd.heller ikke rørt en dråpe alkohol og gått en times tur hver eneste kveld så håper det er det som må til her også:) gratulerer til deg ihvertfall:) var lit oppløftende for meg å lese:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...