Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt på deg og den lille snuppa di i dag. Håper alle undersøkelser har gått bra og at dere har beholdt humøret og troen på helsevesenet gjennom dagen. Krysser alt jeg har for at svarene som kommer er slik som dere vil ha dem.

Nå har jeg jobbet i en uke og det går bra. Det er rart å se Minstesnupp mye mindre enn jeg er vant til, men hun og pappa'n koser seg hjemme. Hun skal helst ha meg innen rekkevidde så lenge jeg er hjemme da og er veeeldig kosete. Det er deilig å kjenne at hun også har noe å ta igjen når vi først sees. På jobben går det også bra. Jeg ser en del ting jeg vil endre på og holder litt igjen for å ikke ta knekken på noe eller noen, men i hovedsak har jeg kommet til en velfungerende arbeidsplass med flinke ansatte.

Stor klem fra meg til deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

¨Så koselig at du har tenkt på oss!! Vi kom på Riksen i dag tidlig, og ble møtt av en koselig og dyktig sykepleier! Var litt tid å vente, så da gikk vi på lekerommet! Møtte førskolelæreren som vi også møtte i sommer. Koselig! Vi møtte en litt merkelig lege, som hele tiden spurte SElma om hun hadde vondt der, der eller der... Hun sa jo gladelig ja hun da:-) Men konklusjonen av legekonsultasjonen var at hun ikke har noen hevelser i noe ledd:-) :-) Videre tok vi blodprøver, noe som aldri er festlig.. men det gikk bra! Så fikk vi dra hjem! Skal sove hjemme i natt!!! I morgen skal vi på øyeavdelinga på Ullevål for å sjekke at det ikke er noe galt der. Kan vistnok bli betennelse i regnbuehinna, og det merkes ikke før øyet har blitt skada.... Etter det skal vi igjen om på riksen, og da får vi svar på blodprøvene... Er bra sikker på at alt er bra, men har en stor klump i magen... Men vi har jo ei jente som er frisk, glad og utrolig aktiv!!! Møtte jo endel andre barn i dag, og mange av dem hadde det ikke sånn.... Så alt i alt har det vært en positiv dag:-)

Bra at du trives på jobb!! Det er rart å gå fra å se lilleskatten hele tiden, til at det blir så lite som når man begynner å jobbe...

Det er jo viktig å ta ting litt etterhvert mht endringer på jobb.. det er vanskelig, men klokt...

Jeg har jobbet i snart to mnd, 100% og er sååå stolt av meg selv!! Håper vi møtes snart, men jeg vet ikke om jeg kan 21. oktober...

Ha en fin kveld!! Go klæm igjen fra mæ tel dæ:-)

Skrevet

Jeg har også tenkt på dere i dag Selma07,- og da kan jeg fortsette å gjøre det i morgen også. Godt å høre at alt er bra så langt.

Lykke til i morgen!

Skrevet

Så fint å høre at du er fornøyd med oppfølgingen så langt!

Kjempefin barneavdeling og mange koselige og dyktige ansatte. De alvorlig syke barna der får en jo til å tenke i litt større perspektiv, ikke sant?

Håper at øyeavdelingen ikke finner noe, men regnbuehinnebetennelse gir jo symptomer som lysømfindlighet, svie og tildels røde øyne. Trodde ikke det kan gå helt upåaktig hen?

Krysser fingre for prøvesvar som bare er positive for dere!

Skrevet

Så bra at dere blir fulgt opp så nøye og at dere er fornøyde.

Skal sende dere gode tanker de neste dagene.

Klem fra

Skrevet

På barn er det symptomfritt, helt til man ser at pupillene oppfører seg ulikt.. Men vet at det er helt vanvittig vondt for voksne! Merkelig at det kan være så ulikt på store og små...

Veldig fin avdeling! Men vil helst slippe å benytte oss av den....

Skrevet

Tusen takk for fine, varmende ord!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...