Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Var så sikker på at det ikke var noe på gang, men da mensenvondten aldri kom, noe den pleier to dager før ble jeg mistenksom! Så tok en EL-test i går kveld (da det var det eneste jeg hadde) og en graviditetstest i dag - og BEGGE var positive! - JIPPI..!!!!!!! Sambo ble så glad at tårene trillet. :-) Og i dag har kvalmen kommet snikende.. Er skikkelig uggen.... Men det går heldigvis over...etterhvert..
Musemor med tre søte små Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer med spire i magen ;-) Lykke til i svangerskapet
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Oj, det var gøy! Var jo litt spent på deg, siden vi snakket om den pos. el-testen din i går! Gratulerer og lykke til videre! Klem
påtjukken Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 gratulerer:) og masse lykke til i sv.skapet:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer så mye! Lykke til og kos deg masse i svangerskapet!!
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2008 Takk! Det er så koselig med lykkeønskninger. :-)
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2008 Takk:-) Tenkte jeg skulle si ifra hva resultatet ble. Er så spennende og utrolig hyggelig å dele det med andre:-)
Chicka™ Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer med spire... Blir kanskje og se deg på BIMtreff på Gjøvik snart da? =)
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2008 Det skal du ikke se bort ifra :-) Var på treff der jeg bodde med førstemann og syntes det var veldig trivelig med treffene, så jeg gleder meg veldig!!
malla85 Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 Gratulere så mye!!!! Litt missunnelig nu ja.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå